fredag 18 februari 2011

SOM MAN BÄDDAR FÅR MAN LIGGA






Skönaste After ski attiraljen från igår kväll. Liftkort a'la Eurocard.



God kväll!




Idag har jag inte direkt känt mig som en nyponros utan snarare som en vissen tulpan, otroligt trött och sliten efter After ski kvällen igår. När jag ger mig ut på fest så tror jag helt plötsligt att jag heter Irina eller Olga, kommer från Ryssland och är väldigt rutinerad när det gäller att dricka alkohol. Efter en mix av allt möjligt flytande i ett rasande tempo så börjar jag iallafall sluddra likt Irina och Olga's språk och då är det verkligen dags att åka hem. Tur att man inte är ute i svängen alltför ofta och att det är roligt så länge det varar i alla fall.





Härliga söderkisen Owe och jag, vi såg verkligen helt galna ut i allihop i våra skidkläder.




Önskar att jag kände mig så här vårfräsch idag istället. Bild lånad från Lexington.




Nu väntar jag in "På spåret" och hoppas att jag orkar hålla mig vaken genom hela programmet.


2 kommentarer:

  1. HA ha ha, nu ligger du nog och sussar, och hoppas att du inte behöver en återställare när du vaknar...du lämnade väl Owe i backen??!!/Tina

    SvaraRadera
  2. Stackars dig :/ hoppas du orkade kolla på på spåret, det var iaf ett gammalt resmål du borde haft koll på ;) puss K

    SvaraRadera