torsdag 17 februari 2011

YIHAA!!!




Jeff Bridges och Hailee Steinfeld i filmen "True grit"



Halloj,


Jag och K gjorde ett snedsteg från våra ordinarie lovemovies igår och såg förhandsvisningen av en cowboysar film, inte riktigt vår grej egentligen men K hade fixat gratis biljetter. Men jag måste erkänna att den faktiskt var bra, verkligen över min förväntan. Cowobyfilm i en lite mer modern tappning med humor, spänning och pyttelite snyft på slutet. Inte alls så mycket pang pang. Kan förstå att både Jeff och Hailee är oscarsnominerade för sina roller.



Här hemma lyser solen in genom fönstren.



.....helt underbart och snart kommer våren, jag lovar.

Nu väntar jobbet - vi ses!

3 kommentarer:

  1. Jag var lite snabb när jag läste texten. Fick för mig att du skrivit 'snedsteg från era ordinarie lovemoves..'
    Ja, ja det var ju lite fel, hm.
    Jag tycker att äldre cowboy filmer är hysteriskt tråkiga, kanske den här skulle locka mig mer.

    Ha en fin dag, kram Tina

    SvaraRadera
  2. Tack för titten, och tack....vi har ett enkelt hem som är under ständig förändring. Nu ska jag tapetsera i köket. Väntar bara på att tapetklistret ska svälla. Du bor i ett fint hus åxå. Den där filmen skulle jag nog gilla.....bra tips. Tack!

    SvaraRadera
  3. Cowboy film, varför inte? Ibland är det bara roligt kolla på film med sin älskling. Själv såg jag på Marie Antoinette (för si så där femte gången kanske:) för att få lite Paris-feeling :) Underbart när solen lyser in genom fönstren!

    Sofia

    SvaraRadera