måndag 27 juni 2011

MARATON



Hallå!



Igår kom jag hem efter en DVD Maraton kväll/natt hos K. Vi plöjde igenom den gamla 80-tals serien Lace och vi fixade 7 timmar i sträck utan att somna. Kommer ni ihåg den serien? Lili är ju så himla söt. Läste att hon la ner sin skådespelarkarriär i mitten på 90-talet och nu har hon en öppnat en affär i New York i stället Blue Tree.





Gästrummet hos K, hon är så gullig och har lagt mitt favvogodis "Polly" på huvudkudden. Bättre än vilket 5-stjärningt hotell som helst.





Nu börjar jag min första semesterdag med ett besök hos bilbesiktningen sen blir det ett annat Maraton genom Guldfynd, Gallerix, Ikea, Bauhaus, Ica Maxi osv osv osv, jag får nog vara glad om jag kommer hem innan midnatt.


Ha en fin fin måndag!


KRAM

3 kommentarer:

  1. Jag har de två böckerna som jag läst för typ 100 år sen. Tror det var min mammas från början.

    Mysigt på midsommar och såklart firar man ute i skärgården!! : )

    Låter som en bra 1:a semesterdag, då vet du vad du ska göra i alla fall. Så du inte slösar bort din semester.

    Kram Kia

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar väninna : ) minns inte serien!? kram och härligt med semester. Själv måste jag vänta 2 veckor till kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Ser att du gillar Polly. Det var min mormors favvogodis. Vï åkte aldrig och hälsade på henne utan en påse Polly. =)

    Jag minns absolut serien! Hade också kunnat tänka mig film-maraton med den. Kanonbra var den!!

    Kram Camilla

    SvaraRadera