tisdag 5 juli 2011

SJÖGRÄSMATTA


Tjohej!


Nu har vi precis kommit hem från biosalongen. Vi tittade på "Bad Teacher" med Cameron Diaz, hon spelade sin roll jättebra men i övrigt var väl filmen sådär. Jag trodde den skulle vara mycket roligare och hennes ex Justin Timberlake som också var med i filmen hade en jättetråkig roll som tönt och var inte ett dugg rolig.





Jag köpte en sjögräsmatta idag för att få det lite mer ombonat vid entren där vi ställer alla skor just nu. Tanken är att detta utrymme ska byggas in innan vintern kommer så att vi kan fortsätta ha våra skor där och inte släpa in de i huset igen. Hoppas vi (läs min man) hinner med detta.




Mina nya sneakers som är supersköna. Kedsen blev sålda på blocket. Mattan luktade förresten jättemycket tobak (måste vara nåt med sjögräset) så det är tur att vi har den utomhus.


Nu ska jag ställa dit alla andra hundrafyrtioelva skor som fick vänta lite medan jag fotade.


Imorgon hoppas jag på lite mer sol, det har verkligen varit tråkigt väder ett par dagar nu!


Ha en skön kväll!



1 kommentar:

  1. Har också märkt att de där mattorna luktar illa...
    Men snyggt o praktiskt blev det!

    Kram!

    SvaraRadera