onsdag 5 september 2012

GOLFÄNKA




 


Den här veckan är jag en lycklig golfänka, tra la la la la och straxt ska jag stänga in mig i badrummet och unna mig en skön spakväll. Därefter blir det valfritt program på teven som jag också somnar till. Jag somnar alltid med teven på när min man är borta men jag har fått för mig att det inte är så bra, tror att det rubbar nattsömnen med bakgrundsljud men jag vet inte.

..........och så brukar jag fuska med tandborstningen på kvällarna också när han inte är hemma, vet inte riktigt vad det är för en dum idé för det gynnar ju inte mig det minsta.


Ha en skön kväll!

KRAM


6 kommentarer:

  1. Ha ha du är ju för härlig! Låter som min sambo det där med tandborstningen. Han får dock inga hål då han snusar. jag borstar men får hål ibland ändå! 0_0 kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Hehe ibland kan jag också slarvborsta och så, fniss. Samt har också haft lite egenvård idag har peelat mig och så, så härligt =D

    Ja de tär toppenkul spel, detta är inte så gamalt så då är det nog nyare variant då får man tro =D

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Trevlig vecka till dig!
    Att sova med TV på är inte bra. Man ska helst stänga av alla elektriska aparater någon timme innan sängdags för de överstimmulerar bara. Ja jag hörde precis om det på TV härom morgonen :) Så det är färska studier. Men om man somnar av det så kan det ju inte vara helt fel.
    Jag sover löjligt dåligt när mannen är bortrest. Jag blir så arg och irriterad på mig själv för jag är helt slut när han återvänder. Det är konstigt vad man vänjer sig. Har ju bott själv största delen av mitt liv och då var det ju inga problem med sömnen. Annars så tycker jag det kan vara skönt när han är borta någon kväll och jag kan pula runt precis som jag vill:)
    KRam Anette :-)

    SvaraRadera
  4. Man får fuska lite ibland ;) kram Diana

    SvaraRadera
  5. Haha! Låter som en kanonkväll! Gött med lite egentid ibland!

    /Frida

    SvaraRadera
  6. Hihi, vilken kul bild!!!! Låter hääärligt med egentid:))))

    Kraaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera