lördag 1 september 2012

LÖRDAGMORGON





Nu har jag hamnat i mina hemtrakter. Jag är "hemma" hos mamma och pappa och hälsar på och här är det laddat med frukost och melodikrysset denna lördagsmorgon. Tur att jag sitter med datorn samtidigt så jag kan fuska med google när det behövs. Det var längesen jag träffade min familj, hela sommaren har gått och sist var nog när sonen tog studenten mitten på juni.




Min lilla mamma och studenten himself för ett par månader sen.

 Nu ska jag ge mig ut i Sandviken för att hälsa på en av mina kusiner som precis flyttat hit.


Ha en mysig lördag!

KRAM



2 kommentarer:

  1. Kul och få umgås ibland, man ska ta vara på den tiden!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Va 17, är du tillbaka! Jag sitter här och funderar på vem som lagt in Tidsoptimisten på listan men då var det ju jag! Attan så kul att du är tillbaka, tjejen!
    Nu måste jag läsa allt ordentligt, jag blev liksom lite till mig här...hihi!

    kraaam

    SvaraRadera