torsdag 2 maj 2013

LEXINGTON







God kväll!

Idag på lunchen var jag in i en av mina favoritaffärer; Lexington på Birger Jarlsgatan. Är lite sugen på en av deras vårjackor.












Ha ha, ja ni ser ju jag själva att jag inte är riktigt "hemma" med kameran än, suddigt och snett. Har inte ens fattat hur man tittar på skärmen och fotar. Bilden på Instagram med mobilkameran blev tusen gånger bättre och det suger men vad jag ville visa er var jackan som jag suktar efter fast jag vill ha den i beige färg men den har inte kommit in i butiken än så jag får vänta ett tag till.

Avslutade kvällen i Moodgallerian med K och åt middag på Café Egoiste. Vi hann också med ett besök i nyöppnade Plain Vanilla butiken där vi köpte finfina smycken. 


Nej nu måste jag packa träningsväskan kolla lite på "Sheldon" och sova.



Ha en mysig kväll så ses vi i morgon!





10 kommentarer:

  1. Vilken fin jacka den förstår jag att du vill ha.
    Ha en skön fredag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det var en urläcker jacka...
    Skulle kunna tänka mig en sån...sååå snygg:)
    Hoppas du får en riktigt fin och skön helg vännen.
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  3. Vilken läcker jacka =) Visst är det svårt att fota sig själv, men jag ger mig inte...hoppas du får njuta av en fin fredag. Kramen

    SvaraRadera
  4. Gillar Lexington skarpt. Den där jackan var riktigt snygg!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Håller med de andra, jättesnygg jacka. Jag gillar färgen med.

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  6. Där har dom MYCKET fint men lite för dyrt för mig = ((
    Jackan var jättefin.
    Ha en härlig & solig helg.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  7. Ohh snygg jacka, snyggt i rosa med =D. ja men vet fick mina bilder suddiga i början med, men börjar fatta den nu, hehe

    SvaraRadera
  8. Åhhh den jackan var superfin!
    Jag har en sådan kamera på min önskelista också! Får nog vänta tills jag fyller 60…om 25 år sisådär ;)
    (nu blev tungan svart:)

    Ha det gott o kraaaaam

    SvaraRadera
  9. Låter som en finfin kväll det - snygg jacka!

    SvaraRadera
  10. Nej, jag hoppa inte i. Lite kallt tycker jag, den ska ju upp till 39 grader eller nått.

    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera