torsdag 24 februari 2011

IGÅRKVÄLL PÅ RESTAURANG

Alla pussar går inte oavkortat till lilla mamsen längre.

God morgon!

Ledsen för lite halvdassiga mobilbilder. Vanliga kameran var med ut igår men minneskortet det satt förstås hemma i datorn (inte första gången det händer om man säger så). Vi hade en rolig kväll med massor av god mat, första ölen beställdes så klart in av 18-åringen och "leg" fick visas.


Födelsedagsbarnet, flickvännen och en häftig tapet i bakgrunden.




Jag och Malin fick också vara med på ett hörn.





Det här med att sluta dalta med min pojke kommer nog att gå bra, samhället lägger in en hjälpande hand;

* Sjuksköterskan när jag ringde och bokade en läkartid åt honom igår - Vet han om att du ringer och bokar, jag måste kolla han är ju trots allt myndig nu....hmmm, han får nog ringa själv hädanefter.
* följande mejl kom från skolan " Din behörighet för att se elevinformation om Victor har inaktiverats"
* Loggade även in på banken, hans konton var borta från min roller.


Status på lördagens gästlista: 25 personer, så jag räknar med 30 pers. Det blir en hel del att handla och laga i ordning.


Nu väntar jobbet!



Ha en skön torsdag!


Ps. Tack för era gulliga grattis hälsningar till Victor också, nu har han lärt sig vad order "hunk" betyder ;) Ds.

2 kommentarer:

  1. Ojoj, ja det är en del som ändras den dagen de fyller 18 år. Mycket man ska vänja sig vid som förälder.
    Det ser ut som ni hade en trevlig kväll, Visst är tapeten häftig!

    SV: Tack så mycket! Det är min naturliga hårfärg. Jag tycker själv att det är för mörkt. Det är svårt att vänja sig vid att inte vara linblond längre vilket jag var som liten.
    Första gången jag klippte mig kort var jag super nervös men när jag väl hade gjort det så har jag aldrig ångrat mig. Jag har ännu aldrig träffat en människa som inte passar i kort hår. Ansiktet kommer mer till sin rätt. Och det växer ut igen!
    Var lite modig och klipp dig (om du nu vill det alltså) Jag slår vad om att du inte kommer ångra dig!!!
    Kram
    Carina

    SvaraRadera
  2. Åh gode gud.

    Är det sådär fort det kommer att gå. Lite plutt till hunk. Huva.... Och sen att inte alla pussar går till mamma:(
    Då får jag då hoppas att det är en söt och go tjej som mina pojkar kommer att pussa på, hahaha. Annars sätter mamman stopp.

    Kram /Marit

    SvaraRadera