torsdag 3 mars 2011

ULLARED NÄSTA


Gigantisk galette fylld med glass, maränger, banan och chokladsås. Tur att vi delade och inte beställde in en varsin efterrätt.



Godmorgon!


Vaknar och är fortfarande proppmätt efter gårdagens crepes frossa. Vi trodde att vi skulle prova nåt nytt ställe igår men när vi kom till restaurangen upptäckte vi att vi varit där tidigare (Alzheimersvarning). Mysigt var det i allafall och det är så skönt att ha en vän som K vi kan prata med varandra om precis allt, vad skulle jag göra utan henne. Nu har vi också planerat in vår nästa resa, från glammiga New York i höstas väljer vi nu att göra en tripp till flashiga Ullared. Äntligen ska vi få träffa Ullared-Morgan och trängas med en numrerad kundvagn. Det kommer nog att bli en uplevelse.




Malin i sin nya "dagens"

Äntligen har den kommit Malins nya sparkdräkt eller Jumpin som den egentligen heter. Det tog över två veckor att få den hemskickad så det var lite seg leverans. Jag har provat och den är verkligen superskön men jag orkar inte ha en sån där heldress, hur jobbigt som helst när man ska gå på toa.






Ha en underbar dag!


Kram !

8 kommentarer:

  1. Håller med..inget vidare att vara instängd när nöden tränger sig på. Men sånt tänker väl inte ungdomarna på direkt, (nu skrattar jag faktiskt).
    Ska du till Ullared!! Kul..
    Du, var ligger detta härliga franska fik?

    kram Tina

    SvaraRadera
  2. Nu blev jag allt lite hungrig när jag såg den där gigantiska crepsen :)
    Vad gott!

    Mysig dress!

    Ha en bra dag på Ullared! Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Så cool den är, en sådan hade jag gärna gått omkring med här hemma!
    Trevlig shopping!

    SvaraRadera
  4. Det där såg gott ut.
    Mysdressen ser riktigt skön ut.
    Vi kan byta hus, du och jag, ser jag.:-)
    Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Hej!!! Kikar tillbaka till dig! Vilket fint hus ni bor i. Väldigt likt det vi är på väg att bygga stilmässigt så det är klart att jag tycker att det är grymt smakfullt!

    SvaraRadera
  6. Oj, vilken pannkaka...mäktig:)
    Men vad gör det? Smaskig!!

    Ha det kul i Ullared, det är en kul utflykt. Kram

    SvaraRadera
  7. Hahah kom att tänka på Bigbrother när jag såg den där sparkdräkten hihi...Ullared mot NY, lite skillnad kontraster hihi. Mina barn vill till Ullaredet så vi får väl åka någon gång. Har varit där 2 ggr i mitt liv. Kram Anne

    SvaraRadera
  8. Här är den ju! :) underbart! väntar så på min!! :)

    SvaraRadera