tisdag 26 juli 2011

LOVE




Bröllopet 2006. Retar mig på att jag har mina självlockar när jag inte gillar dem varför valde jag inte platt hår denna speciella dag och så har jag solat med linne hela sommaren (orutinerat).



Hallå!


Om ett par veckor firar vi våran bröllopsdag så nu har jag suttit och bokat restaurang och hotell, i år kommer han (min man) inte undan. Vi har inte firat bröllopsdagen något speciellt tidigare. De första åren krockade det alltid med en fotbollscup som sonen var med i och sen har det krockat med min mans kickoff på jobbet men i år slutar kickoffen på eftermiddagen just denna dag och sen är han bara min.



Nu ska jag ta en fika med K, vi ses senare!



KRAM



3 kommentarer:

  1. Hade jag fått göra om mitt så hade jag också sett annorlunda ut..
    Ni ser så kära och glada ut, lika bra att vara förberedd på dagen. Annars blir det lätt en vanlig dag av det hela.

    kram!

    SvaraRadera
  2. Åhhh vilket vackert brudpar underbara lockar som vi andra är avis på : ) Mysigt att fira ordentligt : ) Kram från underbara Helsingborg dit jag och barnen åkte idag. Skulle egentligen fått besök av min engelska väninna Clare på tors men hon kommer inte : ( Men jag åkte hit ändå : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Du strålar som en .... brud:)
    Härligt att boka och planera och göra nåt bra av dagen.

    Må så gott. Kram

    SvaraRadera