onsdag 13 juli 2011

SÖTT & GÖTT


Grannarnas fantastiska körsbärsträd


Hello!



Idag är jag uppe i ottan, blev nyss väckt av sonen som ringde och hade lokaliseringssproblem i Stockholm. Känner mig faktiskt utvilad och pigg så jag ska nog inte lägga mig och sova igen då kommer jag garanterat att var supertrött när jag ska upp om ett par timmar. Jag somnade tidigt igår framför teven till den sköna 80-tals musiken i filmen "Snuten i Hollywood"



Mitt favvogodis som jag plockade på mig lite av igår. Vi gjorde ett stopp på en stor godisaffär med 100-tals olika sorters lösgodis, livsfarligt för en godisråtta som mig.


Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det ett besök hos vänner i Danderyd!


Ha en mysig dag!


KRAM



1 kommentar:

  1. Jag är också en godisråtta ... men lakrits är det jag är svagast för :)

    Jag önskar dig en fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera