söndag 30 september 2012

HOPPSAN

 Byggnadsvårdsbutiken i byn.


Hej och hopp!


Idag har jag haft en sån där "göra ärenden dag" och listan var lång - totalt nio olika butiker skulle betas av. Jag hann med sex stycken sen tog batteriet i mobilen slut och jag blev tvungen att åka hem, jag behövde tyvärr jobba samtidigt. När jag kom hem klockan fem somnade jag.

.....fler bilder från Byggnadsvårdsbutiken som är så där gammeldags charmig och säljer karameller ur glasburkar som man gjorde förr i tiden.




 Notera samma fina fall på stearinet som på hopprepet :)


Nu är jag i alla fall vaken igen och pigg som en mört mitt i natten. Jag har precis städat huset och så har jag varit ute och provat mitt nya hopprep som jag köpt. Innan jag ens hade testat satte jag som mål att klara 30 stycken dubbelhopp. Jag trodde helt seriöst att jag skulle klara runt 5-10 stycken nu (jag kunde ju förr) men jag fixade inte ett enda. Kändes lite trist så jag tänkte inte ens nämna nåt om hopprepet här på bloggen först men skitsamma, jag sänker mina mål istället.

Nu ska jag fixa med tvätten, lika bra att passa på när man har energi!


Hoppas ni haft en rolig lördag!

KRAM

4 kommentarer:

  1. Ha ha dubbelhopp! Jag minns att jag klarade 100 st när jag var liten! Det verkar attans svårt nu! Men skulle du hoppa och städade mitt i natten ?
    Hoppas du somnat om nu!
    Ha en skön sönd!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Mitt sökarsikte gick genast igång nu, hehe! Vilken härlig butik!
    Hoppas du tagit sovmorgon nu!

    kram

    SvaraRadera
  3. Den butiken ser ju väldans mysig ut. Kul med lite annorlunda grejer! Det var en ordentlig fart på dig så här mitt i natten :-) Testa hoppa dagtid, för gamla takter brukar sitta i :-)Hihi Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Ohh så mysig butik, samt ojoj så i farten du är, men kul att ha så många butiker att besöka ändå =D

    kramar

    SvaraRadera