lördag 15 september 2012

KENOKUNGAR


Min man och grannen i somras på Gotland - de ser ut som riktiga Kenokungar!





.....men tyvärr är vi utan Kenovinst så är de här Givenchy stövlarna för en ca 10000 kronor är bara en dröm men vad vore livet utan drömmar. Typ fullt med Givenchystövlar...ha ha ha


Hej!


Hoppas ni har en skön lördagsmorgon, här är det lite molnigt just nu men det ska nog bli soligare i eftermiddag. Jag ska nog roa mig med städning idag, städa ur Victors rum, städa huset i övrigt, städa i stallet och byta sängkläder. Blir det lite soligare får det kanske bli lite utefix på eftermiddagen.


Vad händer det för rolig hos er idag?

KRAM


15 kommentarer:

  1. Vad vore livet om man inte kunde drömma .Härliga bilder.Ha en skön lördag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Vilka ursnygga stövlar du visar.
    Jag skrattar när jag ser din underbara strandbild.
    Kramar i massor / Jane

    SvaraRadera
  3. Coola stövlar! och ett coolt pris också!!
    Här är lördagen förbi, ja bara lite kväll kvar. Mannen tog tjejerna med till den lokala fotbollen (typ ruggby) där vår lilla stad spela final och det underhöll tjejerna fram till efter lunch. Sedan åkte jag och hämta upp dem och mannen stanna kvar. Eftermiddagen bjöd på barnkalas hos grannen för den yngsta. Man skulle klä ut sig och det var en liten pirrig prinsessa som trippa iväg ihop med mig och stora syster. Vi stanna ett tag och sedan fick hon prova vara själv medans jag tog stora tjejern med mig hem plus en anna stora syster också. Tänk så trött man blir av att bara vara på barnkalas, det är sååå stimmigt med typ 10-15 4-åringar ;)
    Nu ska jag nog fika lite i soffan med mannen.
    Kram på dig!
    Anette :-)

    SvaraRadera
  4. Ohhh vilka coola stövlar samt fräck bild på karlarna =D

    SvaraRadera
  5. Fasiken så skönt att sitta och hänga på en strand!
    Det vore något nu det.

    Här målas det helt plötsligt och dricks en väldig massa kaffe.
    Har en helg utan planer så jag bara tar det som det kommer.

    Hoppas att du kan smita ifrån städningen en stund och njuta av sol!

    SvaraRadera
  6. Men vilken härlig bild! Tänk om man ändå kunde sitta vid havet och sola nu! Hade varit gött!

    Ja, det är verkligen hur skönt som helst att min kiise är hemma i säkerhet igen! Jag var allt orolig!

    SvaraRadera
  7. Jag vill oxå bli KENOkung... Eller Lottodrottning... Jag ägnar kvällen till att chilla i soffan med mina katter....

    SvaraRadera
  8. Underbar bild...synd att de inte var ÄKTA kenokungar, då hade du fått dina snygga stövlar:)

    Hoppas du hunnit med att tillbringa tid även utomhus! Kram Åsa

    SvaraRadera
  9. Ser väldigt härligt ut där på Gotland. Håller tummarna för er på Keno

    SvaraRadera
  10. En Kenovinst skulle inte vara dumt ;) Härlig bild iallafall!

    Hoppas ni haft en fin lördag.

    Kram!
    Lotta

    SvaraRadera
  11. Härlig bild :) ja du kenovinst skulle sitta fint..kram och ha en finfin söndag Diana

    SvaraRadera
  12. Hihi...vilken rolig Kenobild. Den borde ni skicka in till Svenska spel. Kanske kan ni få någon trisslott som "tack". :-)

    Kikar in hit från "Lottas vita nyanser". HÄrlig och sprudlande blogg.

    Ha en fin söndag.
    Bea

    SvaraRadera
  13. Hoppas du vinner, för det gör aldrig jag. Kenodrottning, då ja!

    kram

    SvaraRadera
  14. Ååååhhh de där Givenchystövlarna alltså... Hade jag nog också köpt om man vunnit en storvinst!
    Roligt att du tittade in hos mig :)
    Kram

    SvaraRadera