onsdag 13 mars 2013

BETONG


Bilder från Ikea.


God morgon!


Jag har sovit som en prinsessa så någon ny säng behöver jag inte men jag gillar verkligen den här ruffiga betong känslan. Ni som såg första avsnittet av serien The Following i söndags kanske också lade märke till Ryans coola lägenhet när han vakande i början av avsnittet, lite samma stil som dessa bilder.




Man kan ju få mer levande väggar likt betong med Kalikatyrfärg......är det någon av er som testat att måla med det? Berätta gärna hur det blev i så fall.


Idag är det än så länge en bra dag, solen skiner och jag surplar på mitt goda kaffe från Espresso House. På lunchen blir det ett pass Pilatesboll - fina fisken för en stelkorv som mig.



Ha en underbar dag!

KRAM




3 kommentarer:

  1. Härligt att du har sovit bra :)
    Vilka fina indredningar ^^
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Gillar den här ruffiga, industriella inredningen, hade jag gärna haft här hemma. Måste kolla på den här seien The Following, verkar som många tycker den är läskigt bra. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Så snyggt! Kram till dig!

    SvaraRadera