söndag 28 april 2013

VÅR




Äntligen lite vårblomning i min trädgård.



Hej!

Solen strålar och det börjar faktiskt bli lite grönt runt huset. Passar på att njuta en liten liten stund ute i värmen men snart måste jag tillbaka in i köket igen. Idag kommer nämligen min mans släkt + några vänner över på middag för att fira Malins födelsedag.





Testar min nya kamera och helst av allt skulle jag vilja leka med den hela dagen istället.



Hoppas också ni har en fin dag.

Nu ska jag fixa vidare med maten!



Vi ses senare!








9 kommentarer:

  1. Underbara vårblommor.
    Hoppas ni får ett trevligt firande med släkten.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Ohh så härligt med vårblommor i trädgården, samt så trevligt med middag

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till Malin i efterskott. Hoppas allt kalasande gick bra :) Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt vårligt, vackra bilder, vår bästa tid är nu. Kram

    SvaraRadera
  5. Vårblommorna är mer än välkomna! Det är så härligt att se dem efter den här långa vintern.
    Hoppas att allt gick bra med middagsbjudningen!

    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  6. Så fina krokusar.....fina färger....tänk att det äntligen är riktig vår!!!!
    Kramisar från bia

    SvaraRadera
  7. Så fina vårbilder från dig. Förstår att du gärna fortsatt att testa...

    Kram

    SvaraRadera
  8. Härliga vårliga bilder, kul med en ny leksak, då förstår jag att du vill leka o testa lite. Kramisar Tina

    SvaraRadera