söndag 16 juni 2013

GÅRDAGENS MIDDAG



Intogs såklart utomhus i den ljumma sommarkvällen, man får passa på det är lite "varannan dag väder" nu tycker jag. Det blev grillad kycklingfilé, karré, halloumi och majskolv med potatisgratäng och beasås.



Hej!

Nu har vi precis kommit hem från 20-års kalaset och han har ju hastigt och lustigt gått och blivit sambo den lilla skitungen......och vi förstår det nu när vi fick träffa hans tjej för första gången, världens gulligaste. De blir så stora de där som var så små.




Vid middagen igår fick vi sällskap av grannkatten. Han kanske inte går till historien som världens sötaste men han är väldigt kelig och trivs tydligen väldigt bra på vår altan.


Nu måste jag kolla reprisen på sista avsnittet av "The Following" som jag missade i veckan.


Hoppas ni haft en fin söndag!





7 kommentarer:

  1. De där ungarna som inte är ens egna, tycker man liksom att de ska stanna i växten på nåt konstigt sätt, haha.

    Jag blir lite provocerad av andras katter hos oss. Hade jag velat ha katt hade jag skaffat en, typ. Trampar runt och lämnar tassavtryck på motorhuven. Ligger i utemöbler och hårar ner. INTE ok, om du frågar mig. Nu har vi inga jätteproblem, men hade tidigare.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Katten kanske också ville ha middag ;)
    Ja,tänk...att barnen blir så stora...
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Klart den vill vara hos er <3 Kan du inte komma till Hjo idag? ; ) Jag ska till tandläkaren : ( HJÄLP!!!!!!! vill inte undersökning värre än att gå till gynekologen. Hål har jag emellanåt. Jag äter en medicin som ger mig muntorrhet så jag skyller på det ; ) kram din bloggvän alltid! Sofia

    SvaraRadera
  4. Ja så är det ... de små blir så fort stora....
    Härligt när de får fina förhållanden och skaffar eget liv och bygger upp en fin tillvaro..det värmer och man känner att man lyckats med barnen på nåt sätt.

    Vilken gullig misse... kan riktigt höra honom spinna så där mysigt!

    Ha det fortsatt gott vännen
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig middag....och tiden går fort....barnen blir stora....min dotter blir ju 18 på midsommarafton ;)))
    Ha det gott!
    Kram kram från bia

    SvaraRadera
  6. Ja, det blir ju stora så fort di där barnen :-) Vemodigt men också härligt!

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  7. Så trevligt att träffa sonens tjej och så gott ni åt =D

    SvaraRadera