fredag 28 juni 2013

HELGFRUKOST




Utsikten från altanen, skog och förra årets planterade syrenbuskar.


Hej!


Bland det bästa med att bo i hus är att vakna under sommarmånaderna och bara öppna upp altandörren och kliva ut. Man är så van vid det nu men om jag tänker tillbaka på lägenhetstiden så minns jag den där instängdhetskänslan, hua, vet inte hur det ska gå om jag och maken lämnar lantlivet för storstaden igen.





Gärna lite dagg i gräset på morgonen som doftar så gott







Kaffe - yes




Frukost - maybe









Nu blir det en vända till gymmet och i morgon kör vi skön helgfrukost igen.


Ha en underbar fredag!





4 kommentarer:

  1. Inte fel alls! Att bo i hus ger en känsla av frihet...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej min vän!!
    Härliga sommarbilder...så avslappnat och mysigt det verkar :))
    Visst är det skönt att bara springa ut i gräset.....;)
    Ha en jättefin fredag!!
    Stor kram till dej!!

    SvaraRadera
  3. Jag tog min skål med fil o müsli och satte mig på trappen i morse. Så skönt så!
    Nä, lägenhet vill jag inte bo i.

    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  4. Jag kör samma frukost vardag som helg. Om jag inte råkar ha sovit på hotell eller hos någon annan då förstås. Den enda skillnaden är att jag gärna sitter lääänge och surfar bloggar och läser tidningar på helgerna.

    Ha en fortsatt härlig fredagkväll!

    Kram Lena

    SvaraRadera