lördag 13 juli 2013

SEMESTER



Nu är den äntligen här, den efterlängtade semestern. Sista arbetsdagen är avklarad och nu väntar tre härliga veckor med ledighet. Jag hoppas förstås på mycket sol och planen är att spendera några dagar i Paris, några dagar i Skåne och resten hemma.

Förutsatt att jag överlever morgondagens äventyr förstås som med all sannolikhet kommer att göra mig totalt fysiskt och mentalt utmattad. Om jag ska vara helt ärlig så börjar nog min semester på söndag faktiskt.



Återkommer med rapport i morgon kväll!










4 kommentarer:

  1. Underbart med semester! Hoppas att den blir precis så bra som du önskar :).
    Jag sitter också här och funderar vad jag gett mig in på, jag ska strax iväg och gå stavgång i slalombackarna i Romme Alpin.
    Ha det gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Härligt med semester. Själv har jag förbrukat en av mina tre veckor REDAN!

    Hmm, jag misstänker starkt tandläkarbesök idag ;-)

    Kram lena

    SvaraRadera
  3. Härligt med semester. Vad ska du hitta på imorgon då som verkar vara lite ....ansträngande? HOppas du överlever :-)
    Trevlig semester!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Låter som det är något jobbigt på gång, hoppas de gått bra💗
    Ha nu en underbar semester, kanske ses vi i Skåne ;-)
    KRAM

    SvaraRadera