tisdag 10 september 2013

KÄRLEK


Zacke, Clas och massor av kärlek i hagen.



Hej!

Kvällen igår var väldigt rolig det enda tråkiga var att det sved i ögonen av trötthet. Jag hade ställt klockan på tok för tidigt för att hinna med och träna innan jobbet och det var väl kanske inte så genomtänkt direkt. Nu är jag faktiskt inget större "fan" av musikaler egentligen jag tycker det bara är jobbigt med all sång och dans mitt i teatern men om vi bortser från det så var det grymt bra skådespelarinsatser av alla och "SnyggMåns" har man absolut inga problem att vila sina trötta och grusiga ögon på. Rolig var den också så absolut sevärd och gillar man dessutom musikaler är det verkligen en hit. 




I morse var jag i stallet och pussade på den här sötnosen. Hovslagaren kom nämligen på besök idag och vilken gräsmage tjockisen har fått under sommaren, den ser helt konstig ut i formen, femkantig eller nåt. Ja ja det får vi försöka justera i vinter med bågfil och sandpapper.



Nej, nu är det dags att natta sig själv efter en bra kväll med vinst för de blågula igen! 









12 kommentarer:

  1. Så fin bild på finaste hästarna =) Ohhh vad jag saknar att vara i stallet <3 Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera

  2. Haha, var det hovslagaren eller hästen som hade blivit tjock. Prova att putsa hovslagarens mage med sandpapper nästa gång,du :-)

    Är så sur att jag missade att boka musikalen!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Måns ÄR en söting :)
    Hästar är så fina men jag är lite rädd för dem, de är så STORA o STARKA!

    Kraaaam
    Sus

    SvaraRadera
  4. Så fina!
    Vi kvinnor emellan. . .
    Jag har börjat fundera. Det kan vara långt borta eller inom kort. Men har du koll?
    http://ninelin.blogg.se/2013/september/inget-syfte-langre.html

    Kram N

    SvaraRadera
  5. Vet du ugglor har varit poppis här med och ganska länge också, tror jag. Har tänkt att jag just velat köpa en vit uggla och det var nog i samband med att vi flytta in i nybyggda huset för två år sedan men sedan blev det aldrig av för jag visste inte vart jag skulle ställa den. Nu har jag ju löst det genom att skaffa mig den mera "look-a-like" äkta varianten. Men inte skrämmer han bort det vi vill skrämma men alla andra typer av småfåglar verkar just nu lysa med sin frånvaro. Hoppas du fått vila öut nu.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Vilken ljuvligt rund hästmage! Jag älskar hästar och har hållit på med dem hela min barndom. Numera rider jag inte annat än i undantagsfall, tyvärr. Doften av varm häst slår det mesta, liksom känslan av att rida barbacka i en solig skog. Kram!

    SvaraRadera
  7. Hästar är otroligt vackra djur tom söta ibland men jag har aldrig varit någon hänga-i-stallet-tjej, nä jag hängde i träd istället!

    kram Sandra

    SvaraRadera
  8. Underbara bilder på fina hästar!

    Ha de gott
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  9. Många som lägger på sig några kilo sommartid ;-)

    SvaraRadera
  10. Då kanske man kan gå och se Spök då ;)))....vi får se hur det blir...har inte kollat med vännerna ännu......så fina hästar!!!
    Ha en fin lill lördag min vän!!
    Kram på dej
    Bia

    SvaraRadera
  11. Å vilka underbara bilder på de fina hästarna..

    SvaraRadera
  12. SnyggMånas är det Zelmerlöv det, haha verkar som jag är en av få som knappt tål karln, haha. Härligt att det var bra trots att du var trött.

    Näee ska inte köpa något direkt nu, för som dus äger finns det ingen mening att köpa på sig för mycket
    kramar

    SvaraRadera