onsdag 9 oktober 2013

H SOM I....





Höstblommor vid entrén



Hej,

Ja det här H inlägget skulle ha varit igår men det blev så rörigt här hemma så det kommer idag istället och lite fusk är väl tillåtet när det gäller insamling till goda ändamål som cancerfonden. Min man och han kompis ockuperade nämligen arbetsrummet med datorer nästan hela kvällen för att planera vidlyftiga framtidsplaner och jag ville inte störa så jag hängde med Malin och beställde onödiga prylar från Ebay istället.

Några av er såg kanske på Instagram att jag träffade Zlatan och hans landslagskompisar på Sats igår när jag tränade. De var några stycken och tog mycket plats så jag var tvungen att konversera med självaste Ibra när han bara stod och latade sig vid en smith-maskin och han skorrade tillbaka "- Du kan körrrrrrra imellan". När jag kom hem hade jag Zlatans mössa med mig (hur det gick till är sekretessbelagt) så igår stekte jag kalvfilé till middag med mössa på.




Mer höstblommor i krukorna på altanen.




Mitt nyplanterade äppelträd som ser lika skört ut som ett rådjurskid. 



Ha en fin onsdag!









10 kommentarer:

  1. Grattis till vår fine Malmöpågs mössa :-) Bra jobbat! Hur det nu än gick till....

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fina höstblommor hos dig! Hoppas det går bra med ditt äppelträd!
    Lyllos dig att få träffa Zlatan, han är min idol! Skull vara kul att veta hur du fick mössan ;) Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Hehe, vilken Lassie. Nu känner jag alltså nån som pratat med Zlatan och dessutom har hans mössa! Dessutom kan jag nu lägga till honom till min långa lista "ett antal handslag ifrån ...".

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Haha de hade jag gäärna sett, dig lagandes mat i Z mössa!!!

    Jätteskoj, ses imorn då..:-)
    Kram på dig

    SvaraRadera
  5. Fina höstblommor och vilket sött äppleträd :)

    Eller hur, så himla gulligt! Så härligt med en brevvän!

    Ha en fin dag <3 Jennie

    SvaraRadera
  6. Haha läckert att du fik Slatans mössa, men du måste ju förklara hur, nu vart man ju nyfiken =D

    Fint med höstema

    SvaraRadera
  7. Att steka kalvfilé i Zlatans mössa, vad kan väl slå det!!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Wow vad häftigt!!! Vilken grej att ha Zlatans mössa, fniss :) Sååå fina bilder på höstpynt vid entrén! Och vilket vackert hus, gah...

    Kraaaaaam aka

    SvaraRadera
  9. Ha, ha! Du är ju så jädra skön. :) Du får ha på dig mössan ikväll. ;)

    Kram Linda

    SvaraRadera