fredag 8 november 2013

MED ELLER UTAN AINA


WoodWick Linen som sprakar och luktar gotteligott.



Hej, 

Idag blir det fredagsmys grande. Det är bloggträff hos Villa Tretton något typ av raveparty med "knytis" har jag förstått. Jag ska ha med mig discolampor och resten av brudarna skulle fixa CD-skivor, gräs, vattenpipa, sprayfärg och piercingset. Vi får väl se hur Susannes perfekta villa ser ut i morgon efter att vi har julpysslat hos henne...ha ha ha. Vi skulle inte heller släppa in Aina om hon ringde på dörren sa Susanne, det är säkert någon bloggtjej som Susanne blivit osams med, vanligt småstadssyndrom.





Fortfarande WoodWick Linen som luktar så gott. Kommer från Lakewoodliving och det har jag vunnit hos Piazzan.



Jag skojade förstås lite med er men det blir fredagsmys grande och bloggträff hos Villa Tretton. Vi ska naturligtvis vara ordentliga och bara skratta, dricka och äta gott. Helt enkelt ha det så där himla mysigt och roligt som vi alltid har det när vi ses..... med eller utan Aina det får kvällen utvisa.



Hoppas ni också får en helt underbar fredagskväll! 










20 kommentarer:

  1. Hoppas att ni får en trevlig kväll och att huset står kvar i morgon! Men det gör det säkert ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha, du är underbar! Jag skrattar redan! Vi kanske ska släppa in Aina i smyg. Det kan ju bli spännande!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Du är ju för jädra rolig!
    Hade jag ägt ett tryckeri så hade jag tryckt en tshirt till ikväll där det står Vem fan är Aina? Hade nog passat bra med sådan tischa till vattenpipan och piercingen. :)

    Ses snart!
    /Linda

    SvaraRadera
  4. Haha ullis..

    Hur knasig får man vara?! ;) klockrent!!

    Ses snart! Kram

    SvaraRadera
  5. fniss , Önskar er en super trevlig kväll. Kram

    SvaraRadera
  6. Hahahaha, du är för underbar. Ha det så himla roligt ikväll, hälsa gänget

    SvaraRadera
  7. Hoppas ni får en trevlig kväll hos Villa tretton ;))............åsså önskar jag dej en super duper trevlig helg!
    Kramisar bia

    SvaraRadera
  8. Jag tyckte första delen lät som en rolig kväll men jag tror andra delen blir minst lika trevlig den med!!

    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  9. :) Låter som ni brukar ha det riktigt skoj tillsammans :)) Härligt med bloggvänner, ha en riktigt fin kväll!

    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  10. Hahaha, hoppas att ni har en riktigt bra kväll, med eller utan gräs och piercing ;). Kram Jennifer

    SvaraRadera
  11. Haha, blev alt lite förvånad där - hoppas att ni haft en fantastisk kväll!

    SvaraRadera
  12. Kul med bloggträff!!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  13. Haha, ja vad säger man..tokfia..;-)

    TACK för igår, superskoj!!

    KRAM

    SvaraRadera
  14. Haha, mig lurar du inte, jag tror på VARTENDA ORD!! Haha :) Ska bli intressant att kika in hos berörda och se efterverkningarna från gårdagen, fniss :)

    Jättefina foton!!

    Kraaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  15. ha ha du är ju för härlig. Hoppas vi får se bilder från er bloggträff kramar i massor Sofia

    SvaraRadera
  16. Hahaha, jag som tyckte att den första versionen lät så spännande! ;)
    Hoppas ni hade en supermysig kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  17. Haha knäppis, skratt. Men så trevlig er kväll verkade bli verkligen =D
    Ja, det är allt skönt att få göra fler UL, samtidigt som man har lite andan i halsen var gång innan det är gjort, men det får vi tro att det går bra minsann, allt verkar ju toppen. Ja privata kliniker gör ju UL och det är ganska dyrt har jag för mig, så jag får väl klassas lite som tur då, men samtidigt så kan man vara värd det då man fått kämpa med IVF ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  18. Ha, ha du är för härlig, tänkte att det ska bli spännande att få se de bilderna.....Förstår att ni hade en riktig toppenkväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  19. Lite avis, låter mysigt och kul ;-)

    Kram N

    SvaraRadera
  20. Ha haaaaa…..
    Jag tror säker ni får en superhäftig träff!

    Kraaam

    SvaraRadera