fredag 16 januari 2015

JAG KAN OM JAG VILL




Jodå, gårdagen var hur trevlig som helst. Startade med massage och avslutade med middag på en Vietnamesisk restaurang i Stockholm. Inget plugg, ingen pyjamas och ryggan bytte plats mot en 
riktig handväska. Jag kan om jag vill.


Ryggen är numera som ett enda stort blåmärke, det var ingen soft massage utan en sån där armbågar gnuggades i evighet mot ömma muskelknutor som skulle lösas upp. Många års kontorsarbete har satt sina spår med en stel rygg, axlar och nacke så nu är det de hårda tagen som gäller. 




Tog på mig mina fina glittriga örhängen från Snö of Sweden som jag fått av min mormor i födelsedagspresent och åkte in till stora staden.


Middagen var inte lika tuff men väldigt trevlig. Vi är ett gång på sex tjejer som brukar ses en gång per år, alla med ursprung i samma bransch fast idag är ingen kvar där men det är ändå roligt att hålla kontakten. Tipsar om den bra och relativ nyöppnade restaurangen Pho Bun som vi gick till och den blev smockfull under kvällens gång. Kanske inte med den mest gedigna vinlistan men maten var verkligen toppklass. 


Nu är det dags för film och mys, Tom Cruise och Cameron Diaz ska leka på Tv4.



Trevlig fredagskväll!

Kram






19 kommentarer:

  1. Den där väskan hade gärna fått flytta hem till mig. Mysigt med tjejträff. Ha en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att få komma ut och se sig om i världen ibland;-) Skulle jag också behöva.

    Skitsnygg väska!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. gahhh vilken fin väska :) vad mysigt med tjejträff! Kan du inte skicka ett mail sofiabakar05@gmail.com så jag får höra om pluggandet osv : ) kram på dig finis/Sofia

    SvaraRadera
  4. Kul med tjej träffar...men det var ett tag sedan här, men man tinar väl snart fram på vårkanten, haha...få se om det blir någon träff då ;)....snygg väska förresten ;)
    Ha det gott!
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Låter ju riktigt toppen...för massagen gjorde säkert nytta även om det ömmar.
    Kul med vänner man träffar så där då och då. Det är alltid lika roligt med mycket prat.

    Kraaaam

    SvaraRadera
  6. Åhh så snygg!!!
    Det gjorde du alldeles rätt i som köpte den:)

    Låter som en jättemysig kväll.
    Hoppas vi får till en vi också snart, eller hur..?

    Stor kram fina Ullis

    SvaraRadera
  7. Grymt snygg väska...vill ha :)
    Låter som en toppenkväll.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  8. Oh, jag kan riktigt se dig, så snygg med dom attiraljerna :).
    Men du.. ryggen låter inte bra, ta hand om dig!!

    När ska dom andra 6 tjejerna ses då?!?!?!.. SNART väl!

    Stor KRAM

    SvaraRadera
  9. Godkväll min sköna, här kommer en godnattkram kraaaam Sofia

    SvaraRadera
  10. Hej igen!
    Ville bara önska dej en trevlig helg!!
    Vinterkram bia

    SvaraRadera
  11. Puss från Hjo😃kram Sofia son längtar till Stockholm 😔

    SvaraRadera
  12. Underbart att du bytte ryggan mot den där godingen!

    Kraaaaam Jenny

    SvaraRadera
  13. komsi komsi saknar dig <3 kram Sofia

    SvaraRadera
  14. Gillar det där namnet på ett varumärke - Snö of Sweden, det är så bra! Att bara komma på det..

    SvaraRadera
  15. Hoho var är du? Hur mår du? <3 kram Sofia

    SvaraRadera
  16. Saknar dig :( Hoppas du mår bra? kram Sofia

    SvaraRadera
  17. Det var alldeles för länge sen jag kikade in hos dig :)
    Hoppas du mår fint. Kramen

    SvaraRadera
  18. Få enkel, snabb och pålitlig kredit från oss på några timmar utan att behöva resa.
    För mer information: simondurochefort@gmail.com

    SvaraRadera