lördag 22 januari 2011

NYTT PÅ HÖJDEN

Min nya fruktförvaring.

Jag påstår inter att jag är Einstein men jag tycker iallfall att jag kommit på en jättebra lösning till vårat fruktberg härhemma. Man kan nästan tro att vi driver ett zoo när jag veckohandlar, en hel Ica kasse är proppfull med bara frukt. Det är barnen som äter alltihop de är riktiga fruktomaner. Tidigare behövdes minst tre stora skålar och det tog sån plats på ytorna i köket men nu är jag nöjd, nu finns det även plast för annat.

Snart kommer mamma, pappa, lillebror och hans tjej hit. Vi ska åka iväg och titta på Malin som har dansshow idag så nu måste jag byta om till lite mer anständigare kläder.

Ciao!

1 kommentar:

  1. Jisses, här duggar inläggen tätt.
    Jag trodde jag var helt virrig och skrivit på fel sida på förra, men det var rätt. Fruktfatet ser så läckert ut så jag får nog hämta en apelsin från mitt...

    Kram igen, Tina

    SvaraRadera