torsdag 27 september 2012

GÅRDAGENS SATS BESÖK


Som ni ser är salen redan full med taggade cyklister. En tidsoptimist kommer alltid sist och få därmed ta den överblivna cykeln i hörnet med någon stor lufttrumma precis ovanför huvudet. Svettig och rödflammig blev jag trots allt, precis som det ska va.


Godmorgon!


Hoppas ni mår bra denna fina septembertorsdag. Här är det för ovanlighetens skull strålande sol och hoppas det håller i sig för idag lämnade jag både gummistövlar och regnjacka hemma.


Nu transport till jobbet!

KRAM





20 kommentarer:

  1. Bra jobbat, cykla är riktigt roligt.
    Sol här också, har precis varit i skogen
    och plockat lite svamp, är ledig idag.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Duktigt av dig. Här tänker jag fortfarande på om jag KANSKE skulle ge mig iväg, men så kommer jag på att jag nog känner mig lite krasslig i halsen. :-)

    46 ljuslyktor. INTE illa. Skönt att någon var "värre" än jag med mina trettiotalet eftersom många andra verkar ha stannat runt 15-20 sisådär. :-D

    Tycker absolut du ska skicka iväg ett mönster som beställning till svärmor. Finns ju så mycket SNYGGT. Stickat har liksom blivit det - SNYGGT igen...och inte bara...ehhh...stickat. :-D

    SvaraRadera
  3. Kom aldrig iväg till sats denna vecka man annars är jag i god tid och får den cykeln som jag vill ha! : )
    Blir nog till att ut och springa ikväll istället.

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  4. Yey, kör hårt! Ser riktigt gött ut!

    kram

    SvaraRadera
  5. Härligt med ett spinningspass. Gör gott för både kroppen och humöret.

    Här är det grått och regnigt, så att gå ut utan full regnmundering är otänkbart. Så jag stannar inomhus... ;-)

    Ha en fortsatt fin vecka!

    SvaraRadera
  6. Nyvaken som jag är, så känns din bild riktigt tung!
    Kram helena

    SvaraRadera
  7. Bra jobbat finis : ) ha ha jag hade också fått cykeln i hörenet är ALLTID sen : / inte bra! kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Heja dig! :) Är så imponerad av alla er som sätter er på den där sadeln och trampar på varje vecka. Jag har inte vågat prova ännu. Skulle troligen inte alls hänga med i tempot. Men en dag kanske... ;)

    Tack för din härliga kommentar hos mig. Vad glad jag blev över att du tog dig tid att lämna några rader hos mig. De fick mig att le stort. Dessutom hittade jag hit här till dig. :)

    Hoppas att solen fortsätter skina hos dig hela helgen lång!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Vilket härligt SATSpass :-)

    Jag är oxå tidsoptimist.. alltid precis i tid eller strax efter ;-)

    Svar: tack för tipset :-) Jag läste om henne igårkväll :-) ♥
    Läste även detta :http://www.dn.se/insidan/insidan-hem/jag-maste-tro-pa-att-jag-kan-bli-frisk

    Ja hua vi får se vad domen blir.. men vi har nog långt att gå... :-)

    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Jag är alltid för tidig till allt...och blir purken om jag måste vänta:)
    Här skiftar vädret mest hela tiden, svårt att klä sig rätt.

    Kraaam

    SvaraRadera
  11. Skönt att träna, samt jag har inget emot att sitta i hörnet då man tränar sådär =D, vill inte vara i fronten =D

    SvaraRadera
  12. när jag kom hem vid 17 spöregnade det suck ,va roligt att komma iväg på träning. å va fin du är:) kram

    SvaraRadera
  13. Duktiga, duktiga du...önskar jag hade lite mer VILJA:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  14. Gööööttt!

    ELller hur! Jag var superglad och nöjd över mig själv att jag inte åkte hem utan tog mig till träningen trots regnet! =))

    SvaraRadera
  15. Jag är nästan alltid i tid till spinningpass, för jag vill sitta längst fram ;)

    SvaraRadera
  16. Härligt med spinning, var länge sedan jag spinnade nu.
    Ha det!

    SvaraRadera
  17. Halloj Ullis
    ! Jag beundrar alla som orkar med spinning. Jag provade en gång och kände aldrig mer och det har det inte blivit heller. Älskar all slags airobics och danspassen de hade på SATS men spinning ....nej det fixar jag inte. Var alldeles för tråkigt och monotont för min smak.
    Tyvärr så har jag aldrig hittat något ställe som kan mäta sig med aerobicen jag gjorde på SATS (förr i tiden!) här i Australien och ändå så säger de på SATS att de hämtar inspiration från grannlandet Nya Zeland. Man skulle ju kunna tycka att det är så nära så det kunde smitta av sig hit också eller hur?
    Ha en skön helg!
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  18. Åh, vad härligt, du är precis som jag som alltid är sist!

    Mitt gymkort gick ut i våras och har inte förnyats...Har varit på väg några gånger, men nu måste det ske! Spinning är kul och man känner sig ju så himla duktig efteråt:)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  19. Hurtig start av dagen där :)

    SvaraRadera