onsdag 26 september 2012

NO SUNFLOWER




Solrosorna som ännu inte blommat och kommer väl inte att göra det heller, kanske blev det helt enkelt för lite sol i år eller så sådde jag fröna försent. Snyft!


God kväll!


Idag har det inte hänt så mycket; jobb, träning och Tacos till middag.




Apropå misslyckade solrosor så har jag faktiskt hittat en bra app som heter Min Trädgård. Där lägger man in vilka blommor, buskar och träd man har (inte så jobbigt för mig som inte har så mycket) och sen kan man gå in där varje månad och kika vad det är man måste ta tag i ute i trädgården så nästa år kanske det faktiskt blir blommande solrosor hos mig!




....och nu till det sista idag. Jag blev tipsad om en parfym från Sisley i någon tidning för ett tag sen och utan att ens ta reda på vad den doftar så beställer jag den via nätet. Jag har försökt älska den med tanke på priset men det går bara inte det här är inte min parfym. Nu är den på väg ner i sophinken men den får en andra chans om det är någon av er läsare som har denna som er favorit eller kanske känner någon som använder den så mejla mig er adress till: ulrika9696@hotmail.com så kommer den på posten (först till kvarn), kartongen har jag tyvärr inte kvar. Synd att kasta så dyra doppar om de kan komma till användning hos någon annan.


Nu ska jag snart kolla på "The Big bang theory" - Sheldon är bara bäst!!!



Ha en mysig kväll så ses vi i morgon!

KRAM


5 kommentarer:

  1. Vilken smart app, det finns då verkligen allt =D. Vi fick tomatplanor av svärfar och vi fick inga tomater som blommade så vi hade nog inte heller rät teknik =D

    Jajjamän gegga runt måste de får göra emellanåt =D

    kramar

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att solrosorna vill blomma hos er! Vad gäller parfym är jag sparsam. Jag sprayar lite Femme från Boss på mig ibland. Annars gillar jag att vara neutral. Bra att du ger ut din parfym om du inte gillar den.
    <3

    SvaraRadera
  3. Ja, hoppas solrosen kommer blommar ut!

    Parfym är svårt....är det inte helt rätt så använder man den inte. Jag köpte en igår som jag fick byta (!) fast jag öppnat förpackningen.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Åh, vad synd! Både när det gäller solrosen och parfymen! Parfym är inte lätt, men jag tror banne mig att blommor är svårare för min del :-) Speciellt blommande blommor... Den appen verkar ju smart att ha :-) Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Vilken smart app. Är den bara inställd för svenska breddgrader tror du? Kanske skulle kolla om den finns på engelska också.
    Parfym är knepigt så knepigt att jag inte ens orkar leta efter en ny. Den jag använder har jag haft ett tag men jag gillar den fortfarande. Men tänker ibland att jag ska förnya mig lite. Fast sedan tänker jag varför då för jag använder ju nästan inte ens den jag har.
    Ha en härlig torsdag!
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera