tisdag 25 september 2012

GRÅ TANKAR

                              

Bild från Plaza Interiör


Hej!


Gillar verkligen den grå väggen, vill ha i sovrummet och kanske något liknande i Victors "gamla" rum också. Ni som läst här sen tidigare vet ju att sovrummets "makeover" står på tur efter badrummet och nu är det nog bara någon månad kvar innan vi får klartecken från advokaten att dra igång med badrumsrenoveringen. Jippi!!!

Just nu ligger jag i sängen, bloggar, tittar på Hollywoodfruarna och letar jobb samtidigt. Det blir ingen ordning någonstans och jag gjorde en månadsbudget tidigare idag (för första och sista gången) det blev ingen ordning där heller. Brödsmulorna i fickan ska tydligen jag ha!

Nej nu ska jag slipa på CV'n, hittade ett jobb i en helt annan värld, det är dags att vidga vyerna! Så jag söker det!


KRAM

9 kommentarer:

  1. Grått - snyggt!

    Ikväll blir det Hollywoodfruar här med. Och en kopp te.

    Jättebra att du söker jobbet!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också grått. Mycket snyggt ihop med krispigt vitt. Blir en snygg sovrumsfärg. Ska ni totalrenovera badrum? Kul (eller inte) har ni fler badrum att tillgå eller blir det raggardusch under tiden? Ser fram emot att se vad du hittar på och hur det blir.

    Här behövs också filas på en CV för att vi inte ska behöva ha brödsmulor i våra fickor också trots att budgeten håller, men det börjar liksom bli dags nu ;)
    Ha det gott!
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  3. Jättefint me den gråa väggen och vita lister.

    Ha en bra dag! kram

    SvaraRadera
  4. Så snygg grå vägg ha ha du är underbar gahhh vad jag längtar efter att få träffa dig på riktigt. Du har humor gahhhhhh love Tidsoptimisten bloggen LOVE LOVE LOVE Sofia och lycka till med jobbletandet plötsligt händer det : )

    SvaraRadera
  5. Så ser ungefär mina dagar också ut...samma funderingar, samma program, samma aktiviteter... :-D
    Fast...den grå väggen har jag nog hoppat även fast den var fin i sitt sammanhang på bilden.

    SvaraRadera
  6. Ohh det är snyggt med grått =D

    SvaraRadera
  7. Oh, det där var en riktigt snygg grå färg!
    Tittade också på Hollywoodfruar igår, var ett tag sedan jag såg det och jag vet inte om jag ska gråta eller skratta, men jag gillar Maria :).
    Lycka till med jobbsökande! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  8. Supersnyggt i gråa toner:) Lycka till med Cv:et

    SvaraRadera
  9. Det mörkgrå har vi på en vägg, de övriga väggarna är ljusgrå i vardagsrummet. Kramen.

    SvaraRadera