lördag 8 september 2012

HEMMA HOS ZELMA DEL II


 Får jag presentera Sweet Zelma som ligger och gottar sig i solen.


Hej!


Efter ett Street Dance pass på Sats Odenplan är jag nu tillbaka hemma hos Zelma. Henrik Schyffert var på Sats och tränade också, tyvärr inte Street Dance det hade varit lite roligt.


.....och nu kommer det, jag kan inte låta bli att att visa er lite bilder. K kommer kanske att döda mig men den smällen får jag ta hon tjatar om att jag ska blogga och sen bjuder hon i mig till den här galenskapen.



Halva K's garderob, hon har ofantligt mycket kläder. Jag tog ner en av de där stora randiga lådorna och i den fanns det strumpyxor och tights, minst 200 stycken.



Vet du inte vilken färg du vill ha på ögonskuggan, köp alla!!!




Tolv Biotherm deostick - varför inte?



En av hyllorna med Kiehls produkter, hon har definitivt ett fullt Kiehlssortiment.



Skoförrådet lämnar jag åt er fantasi, nu ska jag välja ute en fin ögonskugga och piffa till mig lite för snart kommer min man hit och vi ska ut och göra Stockholm ikväll.



Hoppas ni får en finfin lördag!

KRAM


3 kommentarer:

  1. Ha, ha, det var ett av de roligaste inlägg jag sett på länge! :D

    Ha en trevlig helg!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Jag trodde min samling av Bare Minerals var stor...

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Ha ha kram från en shoppohollic till ; ( i Hjo : ) Sofia ps. spelar hon nätpoker ; ) eller har ni vunnit på lotto? puss min vän!

    SvaraRadera