måndag 10 september 2012

KVÄLLENS MAGNET



Jag fick den här kylskåpsmagneten av min kompis K förra veckan och den stämmer så bra. Tänk att mitt livsöde finns nedpräntat på en liten magnet. Det är väl lite baksidan av att flytta ut på landet där det inte går en enda buss under helgerna i alla fall om man har tonåringar, innan dess var allt bara en solskenshistoria.

Här har vi ganska nyligen kommit hem, jag har förstås skjutsat och hämtat Malin från dansträningen. 
Som sagt magneten stämmer!!!

 
Nu ska jag kika vidare på "Pretty Woman" där Richard Gere också har en egen chaufför fast han inte är tonåring och bor på landet, lyx!


KRAM PÅ ER!



9 kommentarer:

  1. Ha ha underbar magnet. Den skulle passa min bror som kör tonårspojkar till bordtennis varje dag! Ni är fantastiska kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Gillar också budskapet!

    kram o godnatt

    SvaraRadera
  3. Haha, en sådan magnet skulle passa hos oss!!!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  4. Hihi, samma här skjutsas överallt :) kram Diana

    SvaraRadera
  5. Den var helt klart bäst. Hahaha.
    Vad kul att du kikade in hos mig, nu tar jag mig en titt här inne.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Tack för hälsningen hos mig! :) Kul, nu hittade jag ju din fina blogg!

    Kudden med dalahästen är köpt på Stockhome i Stockholm, för flera år sedan. Men de finns nog lite här och var nuförtiden. Googla så hittar du säkert ;)

    Fyndig magnet!

    Kram /Maria

    SvaraRadera
  7. Men den magneten behöver ju jag. Den beskriver mitt liv mitt i prick!! Här i Oz är det ju dock väldigt vanligt för här finns ingen busstrafik alls (nu ljög jag men det som finns är så obefintligt att jag inte räknar det) och den som finns tar en inte dit barnens aktiviteter är ändå.
    Brukar kalla mig för "mammataxi" vilket ju är precis som det är.
    Trevlig måndag!
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  8. Haha...stämmer ju så perfekt:)

    SvaraRadera
  9. Pretty Woman var längsen. Dags att leta reda på den. Har den på VHS. Har ni kvar en sån??

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera