måndag 15 oktober 2012

DAGENS LUNCH


Dagens lunchpass "Shape" som gav en rejält skakig kropp, en höggravid instruktör gjorde verkligen susen för kämparglöden - man vill ju inte ha lättare vikter eller göra mindre reps än nån som är på smällen. Lunchlådan var en mindre hit den köper jag inte igen.



Hej!


Örat har blivit mycket bättre också, lite mer värktabletter och nässpray innan läggdags så är det nog helt borta i morgon. Nu väntar måndagskvällens pass som också har ett högt tempo; hämta Malin på körskola, köra Malin till dansträning, veckohandla, hämta Malin igen och sedan avslutar vi racet i stallet.


Vi ses!

KRAM

17 kommentarer:

  1. Jag vill testa Shape, men tyvärr så har vi inte det passet där jag tränar.

    SvaraRadera
  2. Haha nä det kan jag förstå:) bra jobbat! Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Härligt att hinna med träning på lunchen! Sedan var det fullt upp låter det som :). Ha det toppen! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  4. Duktig du är som kämpar med träningen. Vill såå komma igång igen!
    Håller med, man kan ju inte vara sämre än som är på tjocken.

    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  5. Ja, du är jätteduktig!

    Skönt att ditt öra är bättre också.

    kram!
    Lotta

    SvaraRadera
  6. Skönt att höra att örat är bättre, strongt av dig att träna med öronvärk. Heja heja!

    SvaraRadera
  7. Vilka pass du kör!! Gott att du känner dig bättre! Ha en toppendag!

    SvaraRadera
  8. Det var verkligen en fullspäckad dag! Skönt att örat är bättre.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  9. heja heja kul att du vill tävla min vän. Skulle du inte vinna så har jag ett speciellt tröstpris bara till dig bara så du vet ; ) ktramar Sofia

    SvaraRadera
  10. Så duktig du är, samt skönt att örat är bättre, kram

    SvaraRadera
  11. Oj..fullt upp,hör jag :)
    Kram!

    SvaraRadera
  12. haha, vilken bra pepp! Gött att passet var så bra!

    SvaraRadera
  13. Ojooj!! Hurtigt med så ordentlig träning :)
    Imponerande!!
    Ha det finfint idag vännen
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  14. Sv: Ler .. ja i går var det verkligen måndagsmys deluxe :)

    Ja, jag är som ett barn på julafton, tiden går för segt och jag bara går runt och ler och bara längtar efter att min stora kärlek äntligen ska komma hem igen :)

    SvaraRadera
  15. Oj då, vilket program du hade i går...

    SvaraRadera
  16. Vad bra att du känner dej bättre, hoppas det har släppt helt imorn :)
    Kram

    SvaraRadera