måndag 15 oktober 2012

NY VECKA




Malin anno 1995 - lekte tittut med sin pappas kalsonger (hoppas de var rena).


Gomorrn!

Inte världens bästa natt sömnmässigt. Jag har vaknat flera gånger av det onda örat och klockan fyra i natt blev det en helrenovering med tops, Ipren och nässpray och nu känns det faktiskt lite bättre.

Nu är jag på väg till jobbet och idag måste jag kolla upp hur det går med det nya Crossfitcentret som Sats bygger på Regeringsgatan, ska vara klart om ett par veckor. Måste testas även om det känns långt ifrån min träningsförmåga. Pump, Shape, Spinning bla bla bla är nog rena barnleken jämfört med detta men någongång måste ribban läggas lite högre.
 




Malin anno 2012 - leker tittut med sina egna trosor, vet inte riktigt om vi lyckats så bra med den här tjejen.



Nu kör vi härlig måndag hela dagen!
 
KRAM


11 kommentarer:

  1. Alla har vi olika läggningar! : )

    Jag var sååå nära att åka till Ikea igår men höll mig sen hemma. Måste ta mig dit snart men åka en helg med alla andra lockar inte så jätte mycket! Bättre åka en vardag när man är ledig.

    Ha en toppen dag!
    kram Kia

    SvaraRadera
  2. Hahaha, ja här snackar vi laster/vanor och annat kul! :-) Tråkigt med ditt öra!! Jag förstår att du inte är på topp... det ska göra fruktansvärt ont har jag förstått. Usch och fy! Crossfit låter spännande! Ha det så gott det går!

    SvaraRadera
  3. Ussccha för ont öra, Kanske får köra med revaxör eller så??, men skönt att det känns bättre, vet hur det är gör sååå ont och är så jobbigt

    Kramar, krya på örat

    SvaraRadera
  4. Jahaja, roliga bilder!
    Blä för öronvärk, det är ju vara så jobbigt. Hoppas att det ger med sig nu.
    Ja nog tror jag att du kan ta ut dig rejält på ett crossfitpass, men är du van att träna det andra du nämnde så kommer du att fixa det galant, men det kanske känns lite tyngre :) men det är ju bara en skön känsla i kroppen, när man känner sig sådär totalt slutkörd efter ett pass :).
    Ha det bra! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  5. Ha ha vilka roliga bilder!
    Tråkigt att du fått ont i örat. Hoppas det blir bättre.
    Kram till dig!

    SvaraRadera
  6. Hoppas örat snart är bättre. Ingen rolig åkomma alls :-(

    SvaraRadera
  7. Är det öroninflammation?? Kör nässpray och alvedon och högläge i natt!
    krya på dig!
    kram Helena

    SvaraRadera
  8. Hoppas du blir bättre i örat! haha, roliga bilder på dottern :-) Ha en fin måndag!

    SvaraRadera
  9. hehe...vilka sköna bilder, kan ju undra vilken fetisch hon dras till...hihi:)))

    Örat lär ju inte kul, hoppas det snart släpper!

    Varma kramar Åsa

    SvaraRadera
  10. hahah.....så underbart! En sådan dotter hade ju gjort livet väldigt roligt.

    Men ska du inte gå till doktorn med ditt öra?

    Kram

    SvaraRadera
  11. Hoppas öronproblemet försvinner helt snart! Härligt med ungar som förgyller vardagen och show'ar lite.

    Kul med ny träningsform. Ger lite ny kick.

    Kram Lena

    SvaraRadera