söndag 14 oktober 2012

DET BLEV INTE SOM JAG TÄNKT MIG....




Mys framför brasan nu på kvällen men det är inte rödvin utan något ännu bättre nämligen Apotekarens julmust. Jag kunde bara inte hålla mig när jag var på affären idag, varför ska de börja sälja den redan nu!?!



God kväll!


Hoppas ni haft en skön söndag. I dag har vi varit på Ikea men det blev inte alls ett sånt Ikea besök jag var ute efter utan bara stress att hjälpa sonen köpa ny säng, frakta hem den till honom och sen ta med hans gamla hem till oss på taket i ösregn. Maken föreslog att vi skulle åka tillbaka till Ikea men jag var redan sur som en citron och så hade jag ont i örat, vad är det? Det har jag inte haft sen jag var liten och hade öroninflammation. Nej nästa helg får det bli Ikea utan manligt sällskap.




Här har vi  ätit fisk igen till middag och IQ nivån bara stiger.....följt av fruktsallad och roliga Solsidan.



Ha en skön kväll så ses vi i morgon!

KRAM


14 kommentarer:

  1. Mysa framför en brasa skulle jag kunna tänka mej, men julmust...nej det väntar jag med!

    Ha en fin vecka!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. ja sur kan man blil i allt det här regnet. Hoppas det bara var tillfälligt med öron-ontet! Själv äter jag en massa penicillin för bihåleinflammation, inte kul. Men typsikt på hösten. Ha en fin vecka!

    PS Julmust är bäst:-)

    SvaraRadera
  3. Vad gott med julmust! Men lite tidigt kanske!
    Hoppas öronvärken är borta!
    Ha en skön kväll framför brasan och solsidan!
    Kram

    SvaraRadera
  4. La själv vantarna på första julmusten förra helgen - så gott! ^^
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ajaj för öronvärk, jag är öronbarn så att säga, så tyvärr får jag problem emellanåt fortfarande =(. Så tråkigt att det inte vart bra på Ikea, och det inte kändes bra. Men så gott med julmust, mummmma =D
    kramar

    SvaraRadera
  6. Ja men det håller jag med om, var bättre idag =D, så då kan det bara bli bättre och bättre, =D

    SvaraRadera
  7. Julmust!!! Just living it!!

    IKEA med min man eller ngn av mina söner är ungefär som tortyr. De bara gnäller och piper hela tiden. Jag går helst med en kompis istället.
    Måste dit nu i veckan för att köpa en skrivbordsstol och underlägg så jag inte skadar mitt nya vitmålade golv.

    Gå och kolla ditt öra. Det är inte kul med öroninflammation. Jag fick faktiskt det förra året. Trodde på allvar inte man kunde få det som vuxen. Men det kunder man helt uppenbarligen.

    KRAM

    SvaraRadera
  8. Ja att du blivit med mera IQ har jag märkt här i din blogg ;) Bland annat för att du är tillbaka för det visar ju på tydlig inteligens eller hur!? Att man sedan faller för att köpa julmust i förtid har inget med att man ätit mycket fisk det är försäljningsteknik det! Bara så du vet. Skulle nog själv falla för just det då julmust inte är så lätthittat hos oss. Jag menar vem köper Ikeas must när man kan välja på riktiga alternativ? Jo jag för det är det enda som finns!! Men i brist på annat tyckte jag att den var helt drickbar. Dock får den nu stå och vänta snällt tills det blir jul för vem vet när jag kommer till Ikea igen och skulle kunna fylla på. Så ibland har även jag karraktär.
    Här har vi dragit igång en ny vecka redan och jag har tom hunnit veckohandla, det du! Ha en bra start själv.
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  9. Underbart! Varför vänta liksom ;)

    Ikea som inte är som man tänkt sig och ont i örat...ingen bra kombo. Hoppas du känner dig bättre nu!

    xx

    SvaraRadera
  10. Ikea utan manligt sällskap är det bästa....kram Diana

    SvaraRadera
  11. Ja jag såg det, att Maxi hade börjat med julmust redan. Och julpynt!

    Hoppas din värk gått över! Ha en bra måndag.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  12. Jag väntar lite med musten men julen har jag allt börjat tänka på!

    kram

    SvaraRadera
  13. Ja tänk om du blir ännu smartare- dax att dra ner på fisken kanske;) hihi Gott med julmust, men jag har bara börjat med pepparkakorna.....Kram

    SvaraRadera
  14. Men oh vad gott med julmust!! Stressiga IKEA besök är ju inget vidare särskilt inte med ont i örat. Hoppas att du mår bättre idag och att du får en fin start på veckan, kram Milla.

    SvaraRadera