onsdag 17 oktober 2012

EN MUTA FRÅN FRANKRIKE




Den bästa.



Hej!

Min käre man var i Frankrike för ett par veckor sen närmare bestämt i Champagne-distriktet med ett gäng rörmokare och det låter väl inte som rätt ställe för tuffa hantverkare, jag vet, men jag tror faktiskt att de passar in där. Förra året var han med samma gäng till Gotland och då ville de gå på systembolaget för att köpa rosèvin som de skulle blanda ut med Fanta Exotic så de verkar inte så macho direkt. I alla fall så köpte han min favoritparfym till mig mot att jag strök han skjortor innan han åkte, jag stryker normalt sett inte åt honom men den här gången blev det faktiskt värt det eller blev jag faktiskt mutad, hur man nu vill se på det.


Nu ska dekorera smörgåstårtor, ha en skön onsdagskväll så ses vi lite senare!

KRAM


11 kommentarer:

  1. Bytt är bytt... ;)

    Härligt med parfym!
    Lycka till med smörgåstårtorna!!!

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  2. Sånt ska jag oxå låta mej mutas med!

    Och kanske just med den doften.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vilken bra muta! Alltid roligt att få lite nya dofter!
    Kanske blev det lite champagne också?!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Haha det kunde det vara värt:) nu får han dofta på en sköndoftande fru dessutom:) kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Vilken vacker bild!!! underbart med små presenter;) kram

    SvaraRadera
  6. Det är ju min perfume, den doftar ju gudomligt! Epernay är min favvostad, champagnen bara flödar och man är störtlyckig hela tiden!

    kramen

    SvaraRadera
  7. Ohhhh den parfymen luktar magiiiiskt, så rart av din man. Den ska jag nog köpa nästa gång jag köper =D

    SvaraRadera
  8. OMG rosévin och Fanta!!!

    Härlig present (muta)!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  9. Vilken present! Men rosé och fanta avstår jag nog...

    Kram

    SvaraRadera
  10. Alla mutor är tillåtna vid sådana tillfällen ;-).

    KRAM

    SvaraRadera
  11. Åhhh den perfymen snodde jag sprayningar av mamma på Kreta lovely : )) x Sofia

    SvaraRadera