onsdag 17 oktober 2012

PREMIÄR X TVÅ




Klart..... och de ser likadana ut båda mina premiär smörgåstårtor.



God kväll!


Jag har ingen aning om hur de kommer att smaka och inte får jag veta det heller för jag äter inte smörgåstårta själv men det var både enkelt och roligt att göra. Tyvärr blir det nog inga fler gjorda i det här huset för äter man inte själv så blir det liksom inte av. Nu väntar vi bara på att det ska bli midnatt och de elaka killarna ska dyka upp och glufsa i sig!!!





 Missoni sjalen från Lindex fick hänga med på en premiärtur runt halsen idag



Ha en mysig kväll så ses vi i morgon!

KRAM


14 kommentarer:

  1. Men å, vad smörgåstårtan ser smarrig ut! Jag vill ta en jättebit ;)

    Sjalen är jättefin!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tar en med! Kan du skicka med kylexpress?
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  3. Den ser väldigt fin och god ut! Jag gör ibland fast då med lax och räkor men ofta blir det inte. Brukar vara uppskattat när jag väl kommer till skott...

    Kram och god morgon!

    SvaraRadera
  4. Mums, blir det något över kan du skicka till mig :) kram Diana

    SvaraRadera
  5. Tjusigt värre!

    Så den var enkel att göra, säger du!? ;-)

    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Men åh, så gott och så sugen jag blev på smörgåstårta nu. Den blev jättefin. Recept? Ha en fin dag, kram.

    SvaraRadera
  7. Vilken kanonpremiär!! Det blir garanterat uppskattat! Äter du inte smörgåstårta? Åh, det som är så gott ( fast inte för ofta) :-) Vilka fina mutor du fick i förra inlägget!! Perfekt :-) Det är ju värt att stryka ett par skjortor :-) Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  8. Nej men vad säger du, äter du inte smörgåstårta?! Det som är så gott, så fina de blev, vad duktig du är, jag skulle gärna glufsa i mig en bit :).
    Sjalen är jättefin, skönt att ha nu när kylan kommer mer och mer.
    Ha en riktigt bra dag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  9. Om jag ska äta en smörgåstårta bör den vara kladdig och krämig, din ser såå god ut!

    kram

    SvaraRadera
  10. Satan i gatan...vilken smörgåstårta...wow!!!
    Har aldrig i heela mitt låånga liv gjort en smörgåstårta, din ser ut som värsta proffstårtan:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  11. wow...den ser då väääääldigt god ut.
    Kram!

    SvaraRadera
  12. Fin halsduk!

    Fanns det inte ens en liiiten bit kvar till dig?
    Smörgåstårta som är så gott ;P

    SvaraRadera
  13. Varför äter du inte smörgåstårta? Jag ÄLSKAR smörgåstårta. Något av det godaste jag vet faktiskt. Ser mumsigt ut så det förslår! Vad fina de blev. Du verkar vara duktig på det där.
    Kram!

    SvaraRadera