lördag 10 november 2012

BAKDAG




Bakning idag med de nya fina måtten från House Doctor i porslin. De köpte jag hos Detaljerian i torsdags.



Hej!

Idag har det bakats men slutresultatet är inte inte klart och det får ni se i morgon då vi firar en speciell person i huset lite extra.

Annars har det varit en ganska lugn dag, hölasset kom imorse så vi fick lite kroppsarbete och så har Malin och jag varit ute på vägarna och övningskört. Det går bra men jag har inte den blekaste om hon är redo för uppkörning nästa vecka, körskolan tycker inte det men Malin tror bara att de är profithungriga. De var inte särskilt förtjusta över att hon bokat sin uppkörningstid själv för det vill de på körskolan själva avgöra när det är dags för. Vi får väl se om hon har rätt eller om hon får bita i det sura äpplet.




......och för er som ville se..... goodiebagen från Detaljerian med bland annat en jättefin necessär från Lisbeth Dahl.



Nu är det dags för lördagsmys och filmen "På Smällen" som går på TV3.


Ha en fortsatt bra lördagskväll så ses vi i morgon!

KRAM




13 kommentarer:

  1. De där måtten har jag suktat efter länge- borde slå till- så snygga! Härlig goodiebag;) Kram

    SvaraRadera
  2. Jaha - då får vi vänta tills imorgon och se vad du har bakat :) Spännande!

    Supersnygga mått - vill ha

    Kram på dig!
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Snygga! Är så glad för att Rum21 tagit in House Doctor, inte alltid helt lätt att hitta i Gbg

    SvaraRadera
  4. Vilken fin goodiebag! Kul med sådana event! Kul med lite nya bakmott!
    Ja vi håller tummarna för att det går bra för dottern!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. jag kollar med på den filmen har sett den förut å jag älskar den:) mums va gott å baka. kramen

    SvaraRadera
  6. Kul med nytt till köket! Ett tidigt grattis till vem det nu är :-)

    SvaraRadera
  7. Håller tummarna för att det blir ett körkort!

    SvaraRadera
  8. Håller tummarna!!

    Baka är så gott och mysigt ;)

    Kram

    SvaraRadera
  9. Mums med bakning, samt hoppas att dottern har rätt då att hon är redo för uppkörning
    kraam

    SvaraRadera
  10. Jag tvivlar inte en sekund på att ditt bröd blev kanon!
    Firar en speciell person?
    Är det du som fyller år?
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Hahaha, På smällen är riktigt bra den! Gott med nybakt bröd för lille Far. (gissar jag att det är som ska firas) Här ska inom kort bjudas på frukost på sängen åt en :)
    Hoppas att dottern lyckas med uppkörningen. Ha en fin dag, kram Milla

    SvaraRadera
  12. Mums med bröd =) Älskar att baka. Finns inget bättre än nybakat. Och det doftar så ljuvligt hemma då!
    Kram och ha en skön dag

    SvaraRadera
  13. Mums med nybakat : ) Jag körde upp två gånger det hör till ; ) nej men hon klarar det säkert : ) kram finis! Sofia

    SvaraRadera