fredag 9 november 2012

LOPPISFYND




Loppisfynd  - små söta vaser för 10:- styck. De var rödbruna i original men har nu blivit mattsvarta och lampsladden har också blivit svart och garagegolvet.



God kväll!

Eller god morgon kanske jag ska säga som precis har vaknat. Jag blev så trött efter maten att jag somnade framför x-factor. Fredagar är verkligen hopplösa det är som att luften går ur en helt när man kommer hem från jobbet. Hoppas ni har en mysig fredagskväll och jag ska nog snart krypa i säng igen för i morgon bitti kommer Hö-Mats med 160 balar till Clas som vi ska lasta in i stallet.


KRAM 
 


15 kommentarer:

  1. Supersnyggt särskilt i mattsvart;) Kramar

    SvaraRadera
  2. Vilka fina loppisfynd du gjorde! :)

    SvaraRadera
  3. Vad snygga de var, mattsvart var himla snyggt.
    Kram Bodil

    SvaraRadera
  4. ursnyggt! Mattsvart är en favorit.

    Kram och trevlig helg!

    Lotta

    SvaraRadera
  5. Svart sprayfärg kan man ju inte vara utan! Snyggt!

    kram

    SvaraRadera
  6. Den svarta färgen går varm här :-) Fin färg... och fina fynd! Jag tror att det kan bli ett besök på loppis här för vår del idag också :-) Ha en bra lördag!

    SvaraRadera
  7. Jättefina...och billiga :)
    Hoppas att du får en bra lördag.
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Du är inte ensam om att vara slut på fredagskvällarna...
    Det är den kväll vi somnar tidigast på hela veckan, kanske för att det just är helg och man slappnar av ;)

    Trevlig helg!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Visst är fredagar hopplöst trötta när det varit jobb och jobb heal veckan lång!
    Jättefina vaser!

    Kraaaaam
    Susan

    SvaraRadera
  10. Läckra blev de dina vaser !

    SvaraRadera
  11. Men oj så läckert det blev!!! Nu rycker det i loppisnerven... :)

    SvaraRadera
  12. Supersnyggt blev det!!
    Har själv köpt svart sprayfärg...men jag vet inte än vad jag ska måla,fniss...hittar säkert något snart :)
    Glöm inte lägga papper på garagegolvet nästa gång du målar,fniss!!
    Kramar från mej!

    SvaraRadera
  13. Haha, ja jag kan också somna på fredagskvällar i soffan, men än oftare gör min sambo det, fniss.

    Så fina fynd
    kramar

    SvaraRadera
  14. Jättefina. Vad är det för färg du använder?
    <3

    SvaraRadera