måndag 11 februari 2013

D-VITAMIN



D-vitamin från Holistic



God dagens!


Grått och trist väder i vanlig ordning fast idag har det i alla fall blivit vitare på marken igen. Solen lyser däremot med sin frånvaro så jag boostar mig med D-vitamin, tror det är ett bra tillskott för oss nordbor som knappt får några solstrålar på oss denna årstid. Lite av vitaminen finns ju lagrat i kroppen sen sommaren och äter man lax så bör man täcka upp behovet men jag tar i alla fall en tablett då och då när det är trist väder för säkerhets skull. Kapslarna är tyvärr lite stora så det krävs ett rejält glas vatten för att få ner dem.


Idag blir det ingen träning på lunchen heller och jag kan nog inte vänta på att bli redo för crossfit det verkar ta sin tid för foten och knäna att läka så jag får nog hitta någon alternativ träning ett tag framöver. Nu ska jag i alla fall ge mig ut på lunch och kika på en glittrig sak som jag hängt undan och så ska jag köpa nya underlakan till Malins säng.



Ha en fin start på veckan!

KRAM





15 kommentarer:

  1. Ja, lite D-vitamin är nog inte fel att sätta i sig! Men nu väntar snart bättre tider!

    SvaraRadera
  2. Skulle också behöva mer D vitaminer, solen tittar fram här idag, underbart att få gå ut en promenad om en liten stund! Spännande med något nytt och glittrigt!
    Ha en fortsatt härlig måndag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Tar exakt samma D-vitamin o hoppas det hjälper. En glittrig historia låter spännande, hoppas på att en påse fick följa med hem. KramisarTina

    SvaraRadera
  4. Lite extra D vitaminer skadar nog inte nu när det oftast är grått, spännande med nått nytt glittrigt. Kram

    SvaraRadera
  5. Ohh en glittrig sak, låter great. Samt jag käkar också dvitamin =D
    kramar

    SvaraRadera
  6. Tar också lite D vitamin när jag kommer ihåg, men mina är vanliga tabletter från apoteket! Är dina bättre? Var har du köpt dom? D vitaminer är ju väldigt bra mot mycket säger de lärda! Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Nej, så mycket solljus har vi verkligen inte fått. Men förhoppningsvis går vi mot ljusare tider. Hoppas den glittriga blir bra!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Aha, något glittrigt ska få följa med hem. Inte jackan som du provat då alltså, hihi. D-vitamin skulle jag nog behöva jag med. Ha det gott.Kram

    SvaraRadera
  9. Tar själv inte D-vitamintillskott, men egentligen borde man nog fundera på att göra det.. :/
    Kramar

    SvaraRadera
  10. D-vitamin är en bra grej så här års! Kram!

    SvaraRadera
  11. Oohh, det skulle man ju kanske ta... en sådan sak som jag glömmer att köpa alltid :-) Hoppas man får i sig det man behöver i alla fall :-) Ha en go kväll!

    SvaraRadera
  12. D vitamin är bra men jag tar inget extra men det borde man ju göra, nu blev jag nyfiken på den där glittersaken köpte du den?kramen

    SvaraRadera
  13. Ja d-vitamin kan nog vara bra att ta, det ska jag köpa.

    Så tråkigt med din fot och dina knän. det är ju bara så trist att inte kunna träna. Hoppas det läker fort nu och att du hittar något bra träningsalternativ som funkar.

    Ha det bra! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  14. Jag äter också D-vitamin så här på vinterhalvåret. Får i varje fall mina naglar att hålla sig fina.
    Å, en glittrig sak, nu blev jag nyfiken :)
    Kram.

    SvaraRadera
  15. Jag tar extra D-vitamin mellan november och april. Annars skulle jag gå i idé.
    <3

    SvaraRadera