lördag 1 juni 2013

FINT ARMBAND




Turkost armband köpt hos Plain Vanilla i Mood gallerian som bara blir finare när man fått lite solbränna.



Hej!


Så var juni här med riktigt fint väder men idag finns det ingen tid för att lata i solen. Jag har precis röjt av och skurat altanen så jag kan olja in den i morgon. Det är fördelen med studenten att man fräschar till ordentligt här hemma så är det mesta gjort inför sommaren. Nu ska jag åka och handla all mat också till buffén som ska fixas och lite kan jag nog till och med börja förbereda redan idag. En byrå som jag precis hittade på blocket ska också hämtas.



Vad ska ni hitta på idag?






10 kommentarer:

  1. Folkrace var dagens roliga! :) Nu borde jag sy sista överdraget till båtdynan. Ska fundera på det i alla fall!

    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  2. Hihi...jag köpte en byrå på loppis igår....(dock inte blocket)....och den var viiit, så jag slipper måla den...precis vad jag ville ha (275 kr)...ska ha den på landet....sålde 4 stolar för 200 kr så jag gav egentligen bara 75 kr, hihi...
    Vi ska på krogen med några vänner ikväll ;)))
    ha de gott!
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Snyggt armband!
    Här blir det till att försöka kurera mig. En lite glasstur har vi dock orkat med :-).
    Ha det gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  4. Fint armband. Här har det också skurats trädäck inför studenten. Första lasset mat köptes i förrgår.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Snyggt armband och du har ju redan solbränna =D
    kramar

    SvaraRadera
  6. Vad roligt med nytt armband, fint!

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  7. Jättefint armband!

    Åh va skoj med studentfirande..:-)

    Vi har varit till Zetas en sväng idag, såå mycket fint där finns. Sen har här planterats & fixat!

    Ha de gott
    Kram på dig

    SvaraRadera
  8. En skön dag har vi haft. Fint väder, plantering av blommar och trädgårdshäng. Såna dagar gillar jag. Nu väntar jag på mannen som varit iväg på golfäventyr i Stockholm två dagar. Längtar...

    SvaraRadera
  9. Kurerat min migrän... Snyggt armband som gör sig ännu bättre till brännan!

    Kram

    SvaraRadera
  10. Jättefint armband som gör sig så bra på en solbränd arm :)

    Både kul och lite småstressig kan jag tänka mig med allt som ska fixas inför studenten. Hoppas allt går bra och att både barn och föräldrar får en lyckad och minnesvärd dag!

    Kramar Bella

    SvaraRadera