torsdag 14 november 2013

GREY'S ANATOMY



  Really?! Seriously?! (De två mest använda orden i serien)




God kväll,


Jag är helt beroende av den här serien och kollar minst två-tre avsnitt per dag. Idag blev det tre avsnitt, min man är nämligen inte hemma och jag har ingen aning om var han är heller och det är inget man direkt efterlyser på stört utan man passar helt enkelt bara på att njuta av friden. Jag gör som polisen och börjar leta efter 24 timmar. Han är säkert ute och roar sig med sin herrklubb och har glömt att informera sin kära fru så jag ska inte störa.




Seriously, a fejk mouse!!! 


Vi har haft kalas idag också för lilla "Panga" som fyller 6 år fast hon är säkert sju eller åtta år men hon är en hittekatt och har varit hos oss i sex år just idag så vi firar enligt den principen. Presenten var ingen "hit"  men en leksaksmus är väl inte så rolig när man kan fånga riktiga runt husknuten. Kattgodiset var mer populärt och ni tycker säkert inte hon ska ha godis för hon ser ju ut som en michelinkatt men hon är faktiskt smal. Man lägger ju på sig fem kilo på foton och det är ju inte så smickrande om man väger två kilo i normala fall, stackars Panga.


Nej nu måste jag hoppa i säng i morgon ska jag hinna med både stallet och träning innan jobbet.



Godnatt!









12 kommentarer:

  1. Har inte sett mer än några avsnitt av den serien men bättre när man kan kolla flera på en gång!
    Söt kisse ni har ;) kram Suss

    SvaraRadera
  2. Hoppas att han har hittat hem vid det här laget ;-)

    Härligt att fastna i en riktigt bra serie!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är därför jag inte gillar att vara med på bild, vem vill se fem kilo tyngre ut..;-)

    Har inte sett så mycket av den serien även om Amanda jobbat hårt för att få mig att gilla den!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Det är det enda jag vill se på tv! Fast det räcker med det avsnitt som går på kvällen, inte repriserna.
    Ja, passa på att njuta av friden. :)

    Kram Kia

    SvaraRadera
  5. Jag har följt Greys Anatomy sen det startade…vet-ej -när :)

    Kraaam

    SvaraRadera
  6. Jag satt också som en slav framför det programmet för ett tag sen. Men nu tittar jag inte längre. Det är skönt, faktiskt ;) Kram.

    SvaraRadera
  7. ja man kan bara älska den;) Sett om alla säsongerna nu när jag varit hemma;) Kram

    SvaraRadera
  8. Har aldrig hört talas om den serien, hahaha......går väl kanske på nån kanal som inte vi har, hihi....men vi följer så många andra serier så det räcker ;)).............hoppas guben kom hem, hihi........
    Kram min vän!!
    Britt

    SvaraRadera
  9. Kollade på den serien slaviskt jag med i säkert 3 säsonger, men sedan kom jag av mig och nu är det många av dem som var med då som inte är med längre =(

    Ja vem vet, det visar sig om du gissat rätt =D
    kramar

    SvaraRadera
  10. Har hört om serien men inte gett den en chans :) Fnissar åt ditt inlägg, så kom mannen hem till slut?
    Kram och ha en toppen härlig fredag

    SvaraRadera
  11. Jag har aldrig sett serien men hört många som är "beroende" :).
    Oj, det är bra gjort att hinna med både stall och träning innan jobb.
    Ha en skön kväll! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  12. Hoppas du slapp att efterlysa mannen, fniss. Följde den serien slaviskt också, men tröttnade efter några säsonger. Nu är det Vampire diaries som snurrar på för fullt här, är helt biten.....Kramisar Tina

    SvaraRadera