onsdag 9 april 2014

ISA COUTURE




Några vill ha grejer just nu. Örhängen och tunikor Malene Birger. Tröja och scarf från 5 Preview.




Hej, 

Här kommer lite inspo från Isa Couture's webshop. Älskar sortimentet som är precis i min smak och en blandning av olika prisklasser. Tyvärr faller man oftast för det dyra och i mitt fall Malene Birger kollektionerna som alltid är så snygga. Man får hålla ögonen öppna när det är Rea dessutom ger Isa intjänade poäng/rabatter på det du köpt och skickar med rabatter vid varje beställning till nästa köp så man blir "hooked" kan jag lova.






Think Pink

Lånat collage från Isa Couture


Fin rosa vårfärg som mina naglar faktiskt fick idag när jag gjorde nytt gellack hos Fridas. Fridas naglar har bytt lokaler nu så från att ha legat runt hörnet från mitt kontor så måste jag säkert gå 500 meter. En riktigt pärs idag då hela kroppen värker, benen är mosade efter gårdagens pass på gymmet och ryggen känns som om den fått 100 piskrapp efter en massage. Eftersom jag är stel som en 100-åring får jag aldrig en sån där underbar mjukgörande aroma massage med njutning utan det är hårda tag som gäller så där så det kommer tårar ur ögonen. Ja ja det blir skönt sen nångång och jag ska belöna mig med en hamburgare på Giffins om några timmar så jag gråter inte floder just nu.


Kram






1 kommentar:

  1. Heeej, kul att du jullovat klart nu..;-)

    Underbara grejer dom har där, håller med!
    Tyvärr gör priset att man inte kan shoppa allt man vill ha men nån sak då & då funkar ju..;-)

    KRAM

    SvaraRadera