tisdag 9 september 2014

HÖSTMYSIGT

Bild Zara Home


Önskar att mitt sovrum såg så här höstmysigt ut just nu. 

Istället fick jag lite överskottsenergi idag och röjde runt som en ekorre i mitt sovrum, sängkläderna hamnade i tvätten och hela garderoben är utspridd på den obäddade sängen, rensning på gång. Så kan det gå när man har legat däckad några dagar och ligger efter i körschemat så nu får jag nog sova på soffan i natt. Om ni funderar på vad mannen i huset ska ta vägen så oroa er inte han är bortrest.


Kram

   

8 kommentarer:

  1. Underbart!!

    Tur för honom då att han inte är hemma..;-)
    Hoppas du sover gott på soffan!

    Kraam

    SvaraRadera
  2. Haha, den där överskottsenergin efter sjukdom känns igen!

    Och gud vad jag vill göra om över allt nu. Men jag vet inte riktigt hur jag vill ha det, så jag lägger mig platt.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Oj vad det såg mysigt ut i den sängen ;)....här är en till som flyger omkring som en tok och fixar om....igår ändrade jag om i bloggrummet, bytte ut det turkosa och rosa mot grått och naturfärger....lessnar fort och vill ändra om stup i ett....i hela huset, men jag får faktiskt hejda mej, för det går ju inte....försöker fixa om med nya kuddar och gardiner och olika stilleben i stället...men vardagsrummet skulle behövas tapetseras om....det hänger på "guben" , haha...
    Ha det bra!
    Bia

    SvaraRadera
  4. Ha haaa...
    Visst är det härligt att få sådana tokryck ibland. Då finns det liksom inget stopp och mitt i smeten undrar man vad i helskotta men sysslar med-egentligen.
    Hoppas du fick en skön natt på soffan ;-)

    Kraaam
    Sus

    SvaraRadera
  5. Ser mysigt ut men man får ju inte plats själv med alla dessa kuddar!

    Kram Kia

    SvaraRadera
  6. Den där energin är bra energi, känns skönt att rensa...
    Mysigt sovrum... där hade jag total deckat om den fanns här hemma!

    Hoppas soffan var ok ;-)

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. gahhhhh så fint, hej finis föresten : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Rensa är bra för att insupa ny energi :). Jag är säker på att ditt sovrum är minst lika
    mysigt och inbjudande som det på bilden. Jag längtar tills jag får hälsa på!!

    KRAM <3

    SvaraRadera