lördag 18 oktober 2014

KALASDAG


Bild Zara Home



Idag är det födelsedagsfirande på hög nivå här hemma, det är maken som fyller år och han tycker nog det här är den allra viktigaste dagen på året. Han är som ett barn och skulle gärna vilja ha fiskdamm och hela kitet (vi har faktiskt haft fiskdamm en gång när han fyllde år). 
Till hans stora besvikelse är inte barnen hemma i helgen då Malin flytt till Asien några månader och sonen är i Tjeckien med jobbet just denna helg, så jag får vara lite extra snäll.

Jag har skickat det stora barnet till Ica nu och själv håller jag på att baka bullar och macarons. Det blir spanskt tema på festen idag med Paella och en massa annat gott, mycket att göra med andra ord så det är dags för mig att lägga i en högre växel.


Ha en fin lördag ni som slipper slava i köket!


Kram



4 kommentarer:

  1. Tack ska du ha, hihi....här står mannen just och gör en Pulled pork, som ska vara i ugn väldigt länge, som du kanske vet....den brukar bli jättegod!!!.....jag får önska er en fin födelsedag då....själv ska jag hålla mej från köksregionen idag, hihi.....ska ha min loppis öppen i stället;)
    Kramis bia

    SvaraRadera
  2. Klart han ska ha fiskdamm!! Det blir man aldrig för stor för. :)

    Han du rädda ser inte ut att må så bra!
    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att han vill ha barnkalastema. :) Hoppas att ni hade ett lyckat födelsedagsfirande.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Oj ooj....vilket stök för dig att fixa barnkalas så här till lite man ;-) :-D
    Glöm inte ballongerna!!

    Kraaam

    SvaraRadera