söndag 19 oktober 2014

ROSA MACARONS




Det är Macarons på bilden för er som undrar. Det var lättare sagt än gjort att baka såna kan jag meddela så till nästa gång har jag lite saker att bättra på t.e.x mindre hål i spritsen.



Kalas helgen är över och gubben blev både nöjd och ett år äldre. Idag sov jag till klockan ett så det har inte blivit så mycket gjort mer än en promenad och lite plugg. Gårdagens mumsiga Paella blev även dagens middag och vi kan nog äta det resten av veckan också så mycket som jag gjorde. I morgon slipper jag i alla fall Paellan för då blir det date med Enköpings bloggmaffia och säkert något annat gott att tugga på.



Hoppas ni haft en fin söndag!



Kram 







3 kommentarer:

  1. Snygga macarons :). Dom är lite trixiga att göra, men smarriga!!
    Längtar till i morgon massor!
    Kram Ulrica

    SvaraRadera
  2. De där ser ju jättesnygga ut!

    Jaaa, i kväll ses vi!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. En riktig festhelg!
    Jag har aldrig bakat Macarons men de se himlans goda ut.
    Och inte har jag gjort Paella heller...nu känner jag mig lite obildad :-)

    Välkommen in i veckan!
    Kraaam

    SvaraRadera