måndag 15 december 2014

JULSTJÄRNA


Jul på dagen....


Här lunkar dagarna på i lugnets tecken men jag kanske inte ska vara för lugn och planera in lite julklapps- och gran inköp så det inte blir några paniksituationer mot slutet. 




...och jul på kvällen. 
Den stora bamse stjärnan från förra året har fått flytta en trappa upp i ett mer passande fönster.


Halva december har redan passerat och tredje advent är förbi, det är synd att just den här mysiga månaden går så fort.



Nu är det dags för skämsprogrammet Paradise Hotel som jag inte kan inte låta bli att titta på. Jag längtar tills det är över och förhoppningsvis är det bara denna vecka kvar.



Kram



3 kommentarer:

  1. Fin och lyxig stjärna ;))......jaa tiden går fort...såg på SMHI på datorn att vi också troligtvis ska få lite snö innan julafton....blir mycket trevligare och ljusare om det blir lite snö...det behöver ju inte komma en meter för det, haha...ha en fin morgondag!
    Kram på dej!
    Bia

    SvaraRadera
  2. Tjusig stjärna-under dygnets alla timmar!
    Visst är det synd att december går så fort. Tänk om tråkiga januari kunde rusa på lika fort.
    Paradice hotell har jag aldrig fastnat för...rättså skönt ;-)

    Kraaam

    SvaraRadera
  3. Haha, jag har sett ett par avsnitt av det där programmet. I rent studiesyfte. Man måste ju se vad folk pratar om. Liiite speciell produktion måste jag säga!

    Kram Lena

    SvaraRadera