fredag 3 februari 2012

RISIGA UTSIKTER




Blommande körsbärskvistar i fönstret och fint glittrande snö utanför.



Hej!


I helgen planerar jag en riktigt grovrengöring av toaletten på nedre våningen. Måste försöka googla fram hur man får bort kalk från glasväggar i duschen. Hela toaletten ska tömmas på saker och sen ska den rengöras från topp till tå......och hur går det med den där fönstertvätten min man skulle ringa efter, inge vidare kan jag meddela och nu när det är -15 grader vill de väl knappast komma hit. Jag kan varken se ut genom fönster eller duschväggar just nu.




Såg en rolig utmaning hos Anna där man kunde kika vilken låt som låg etta på Billboardlistan den dagen man  föddes.





Det här var min låt och helt plötsligt känns det som om jag är hundra år gammal. Vill du också känna dig gammal och se vilken låt som låg etta när du föddes så kika här.



Ha en fin fortsättning på den här dagen!

KRAM




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar