torsdag 7 mars 2013

PLANERING





Riktigt härlig pippigul sommarklänning. Bil lånad från handla-online.org



Hej!


I dag åt jag lunch med M som ska stå brud i sommar och till och med jag börjar längta efter att få leta efter något fint att ha på mig. Kanske är det dags att börja planera lite generellt inför sommaren och semestern också, det var nästan enklare förr när barnen var små då var man var tvungen att boka semesterveckorna i grevens goda tid. Nu blir det lite hipp som happ tycker jag, har ni redan semesterplaneringen färdig?

Har inte hunnit kika in hos er ikväll för vet ni vad jag har gjort, jo fört över hela mitt filofax innehåll till min mobilkalender och det tog sin tid kan jag säga, närmare bestämt tre timmar!!! Nu ska det bli väldigt spännande och se hur det här går. 



Dags för lite inplanerad sömn nu, godnatt!

KRAM


6 kommentarer:

  1. Vi är klara med när vi ska ha semester.
    På mitt jobb måste vi bestämma det tidigt.
    Vad jag ska göra har jag inte en aning om än däremot!

    Vilket jobb att föra över kalendern!
    Hoppas att det funkar.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Vad lätt din väska kommer att bli nu när du slipper Filofaxen.

    Inga konkreta semesterplaner ännu här heller.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Så härligt att ha ett bröllop att se fram emot! Så glada och härliga tillställningar :-)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad skoj med bröllop =) Ja förra året vid denna tiden hade man fullt upp att planera sitt eget. Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Du hoppa väl över att skriva in när du ska ringa mamma!! :)

    Sommaren är ganska planerad men då har jag mina småbarn kvar hemma också. Det är språkresa, ev ridläger, semester och bröllop som ska in i planeringen. Allt ska klaffa bra också!

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  6. ååå älskar bröllop! O man får klä sig riktigt fint! Ljuvligt!
    Sommaren är ännu lite kaos och verkar inte bli ngn ordning. mannen är inte den planeande typen kan vi säga...

    Kram!

    SvaraRadera