måndag 14 april 2014

MEDIUM TACK


Fina örhängen som jag fått av en gullig bloggvän som jag saknat lite extra under mitt långa vinterlov eftersom hon inte ens har instagram, även kallad stenålders-Sofia.




Hej, 

Idag blir det rapport från en helt vanlig grå, regnig måndag. Det har med andra ord inte hänt mycket kan jag säga förutom att jag tränat, jobbat, roffat åt mig (nästan) alla gratisprover på apoteket och köpt medium trosor på Twilfit. Är man en largetjej så älskar man helt enkelt butiker som konverterat om sina storlekar på nåt konstigt sätt så att man helt plötsligt är en mediumtjej. Jag vill nästa fota trosorna så storlekslappen syns och lägga upp den här på bloggen en sån eufori är det. Länge leve Twilfit....hurra hurra hurra. 


Ja ja med lite gratisprover och mediumtrosor kommer jag att sova gott i natt hoppas ni också gör det!



Kram




3 kommentarer:

  1. Jaa från large till medium...inte illa, hihi....det var länge sen jag handlade på Twilfit....jag kanske måste gå dit och köpa trosor, haha.....ha det gott min vän!
    Kramis bia

    SvaraRadera
  2. Jag hopps att du inte sovit med gratisproverna. Med tanke på hur stort berget av prover var (som jag såg på IG) så skulle det nog ha blivit rätt knöligt med dem i sängen!

    Härligt att kunna bli glad över ett par trosor.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. haha underbart ok stenålders Sofia helt ok smeknamn ;) VÄLKOMMEN TILLBAKA Love your blog det vet du! puss

    SvaraRadera